Sierpień za nami - podsumowanie i co dalej?

Nawet nie wiadomo kiedy wakacje minęły. Wydaje się, że dopiero co miały swój początek, a tu już mamy za sobą sierpień. Wrzesień, to oczywiście pierwszy miesiąc roku szkolnego, ale ja, na szczęście, nie muszą tym się przejmować, bo (tu zdradzę sekret :)), że moje dzieci są już w takim wieku, że edukację mają już za sobą. Mam więc sporo czasu, by poznawać kolejne historie stworzone przez autorów polskich i zagranicznych. 31 dni sierpnia wypełniały mi różne zajęcia, ale jak tylko mogłam, sięgałam po jakąś książkę i tak przeczytałam ich 13, w tym były dwa poradniki i 1 ebook "Podwójna moralność"

Natomiast recenzji powstało 15, gdyż są w niej opinie książek, które przeczytałam w lipcu. | Z przeczytanych książek w lipcu na recenzję czeka "The score", którą właśnie wczoraj skończyłam czytać, więc już wkrótce ukaże się jej recenzja.

Nie ukrywam, że na półce stoją w kolejce świeżutkie tytuły, które w odpowiednim czasie odkryją swoje karty przede mną.  Oto co będzie czytane:


A to z pewnością nie wszystkie, gdyż we wrześniu spodziewam się jeszcze kilku tytułów, więc będę miała na pewno co czytać.

W sierpniu dołączyły na moją biblioteczną półkę nowości od granice.pl, które wymieniłam za uzbierane punkty:


A tu te książki na filmie:


Tak jak widać, nie brakuje mi czytelniczych klimatów, więc ostatnie dni lata na pewno miną mi z fajnymi opowieściami.

NAJLEPSZA KSIĄŻKA W MOIM ODCZUCIU, 

KTÓRĄ PRZECZYTAŁAM W SIERPNIU?

Trudno mi wybrać, bo było ich kilka i właściwie każda miała coś w sobie.

Na pewno wymieniłabym "Gra o miłość", "Idealny moment", ale serię "Jesteś moją trójką" i "Byłaś moją trójką". Bardzo podobała mi się "Lato drugich szans", "Podwójna moralność" ale też druga część "Za białymi goździkami" czy "Talk flirty to me". Świetna też była trzeci tom Off-campus "The score", ale o niej napiszę jeszcze w tym miesiące. 

Zawsze podkreślam, że są to MOJE opinie i nie zawsze możecie się za nimi zgadzać, ale w sierpniu nie zawiodłam się na żadnej książce.


Komentarze

  1. Gratuluję wspaniałego,owocnego czytelniczo miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wynik.U mnie sierpien nie był tak łaskawy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Imponujący wynik! Ja w sierpniu przeczytałam dwie książki, tak więc marnie i niestety nie zapowiada się aby we wrześniu było lepiej. Ale mocno trzymam kciuki za Twoje literackie podboje 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę zazdroszczę tego czasu na czytanie. Moje dzieci skutecznie nie pozwalają mi delektowanie się tyloma książkami iloma bym chciała. Ale nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluję wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik. Miłego, zaczytanego września. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący wynik. Mi przez lato ciężko się cokolwiek czytało, więc cieszę się, że w ogóle udało mi się cokolwiek przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wynik, zazdroszczę, naprawdę. Nowy rok szkolny to nowe wyzwania. Moje dzieci już starsze, ale jednak jeszcze podstawówka i średnia. Trzeba gonić od rana do szkoły ;) Zaczytanego września <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.