O zaczytanym lipcu i tym, co w sierpniu

Lipiec minął mi szybko, być może dlatego, że w dużej jego części wypełniony był licznymi historiami zawartymi w książkach. Gdy podliczyłam, ile udało mi się ich przeczytać, byłam zaskoczona, bo nie siedziałam przy nich non stop. Okazało się, że na półce PRZECZYTANE W LIPCU jest aż 20 książek, w tym jeden ebook. 

Poniżej na zdjęciu są poradniki, z których każdy dostarczył mi niesamowitej wiedzy. Kiedyś czytałam ich więcej i na moich półkach mam ich dosyć sporo, o różnej tematyce. Teraz sięgam czasami po tego typu publikacje, gdyż lubię wiedzieć więcej.



Na blogu w lipcu pojawiło się 24 recenzji, gdyż są wśród nich książki, które przeczytałam w czerwcu i wówczas nie zdążyłam ich napisać. Teraz też są takie, które czekają na zamieszczenie na blogu. Dwie z nich zostały napisane dla księgarni Bonito i serwisu Dobre Chwile. Są to "Rozruszaj mózg"  i "Znaki zodiaku", o których napiszę w późniejszym czasie na Oazie Recenzji.

Gdybym miała wymienić jakąś książkę, która szczególnie przypadła mi do serca, miałabym z tym problem, bo było ich kilka. Poniżej - lista tego, co podobało mi się najbardziej. Zaznaczam, że to moje subiektywne odczucia i nie każdy może podzielać moje zdanie, w czym nie widzę nic złego, bo fajnie jest, gdy tak pięknie się różnimy :)

"Déjà vu" Jolanty Kosowskiej
"Obłęd"  A. November
"Chaos"  K. E. December
"Destiny Moon" Jedersafe
"Puck me up" Ludki Skrzydlewskiej

Powieści z ogromem emocji:

"Do zobaczenia jutro" Kingi Boruczkowskiej
"Należy do mnie"  Anny H. Niemczynow
"Ta druga"  Tomasza Betchtera

Czytelnicze rozczarowanie w lipcu:
"Schwytany Onyks" Linnei May
"Smak szczęścia"  Santa Montefiore
"Zakochana w bandycie" Nicoli Juno Barańskiej

A co czeka na mnie w sierpniu?


A teraz kończę czytać:



Komentarze

  1. Wow, przeczytałaś naprawdę sporo książek. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tytułów... Udanego i zaczytanego sierpnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję znakomitego wyniku czytelniczego. Jestem ciekawa recenzji książki "Rozruszaj swój mózg". Pozdrawiam serdecznie Mirko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ależ czytelniczy pracuś z Ciebie! Tyle książek przeczytać w jeden miesiąc,no czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego czytelniczo miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.