[123./24]1638. - "Spójrz w gwiazdy" tom II


"Znaki miłości"
Spójrz w gwiazdy. Odnajdź miłość
Cykl „Spójrz w gwiazdy”
Tom drugi
Carolyne Faulkner

"Miłość jest zapisana w gwiazdach, 
ale związek to kwestia decyzji"

Miłość to uczucie, którego każdy poszukuje, chce doświadczyć, by być kochaną/kochanym i mieć kogo kochać. To element, który łączy ludzi, sprawia, że świat staje się piękniejszy, kolorowy, a każdy dzień z ukochaną osobą nabiera blasku i szczęścia. W tym może być pomocna astrologia, która od wielu wieków intrygowała ludzi, którzy szukali w niej informacji dotyczących przyszłości, ale też wskazówek pomagających poradzić sobie z trudnościami lub rozwiązać jakiś problem. Przy jej pomocy możemy też poszukać swojej drugiej połówki, albo też dowiedzieć się czegoś o sobie i swoim obiekcie westchnień więcej, poznając znaki zodiaku pod kątem uczuciowym i duchowym, co proponuje autorka poradnika "Znaki miłości"
.

Carolyne Faulkner jest określana jako  "Najfajniejsza astrolożka w Wielkiej Brytanii" przez The Telegraph i Forbes. Według magazynu "Vogue" uważana jest za "nową gwiazdę astrologii", a jej podejście do tej dziedziny nauki, sprawiło, że astrologię wiele osób zaczęło postrzegać, jako coś fajnego i pożytecznego. Swoją przygodę z astrologią autorka zaczęła w 2006 roku studiując  i trenując z nauczycielami z odległych zakątków świata.  W 2014 roku założyła  D.A. Carolyne Faulkner mieszczącą się w Shoreditch House w Londynie. Propaguje tam metodę, która łączy astrologię, energetyczną świadomość i mistrzostwo umysłu. Jest twórczynią astrologii dynamicznej, z której korzystali znani celebryci sceny artystycznej. Jej podejście jest innowacyjne, świeże, o czym można przekonać się poznając cykl "Spójrz w gwiazdy". W jego ramach ukazały się dwie publikacje "Znaki. Spójrz w gwiazdy, odkryj siebie" i "Znaki miłości. Spójrz w gwiazdy, odnajdź miłość". Tej pierwszej nie miałam okazji przeczytać, natomiast drugi tom dostarczył mi wiele informacji o mnie, ale też o innych osobach. 


W szczególności autorka poświęciła swój czas, by pokazać zależności między znakami. Robi to w sposób przystępny, prosty do zrozumienia, a jednocześnie przekazuje szczegółowo wiedzę pokazując charakterystyczne cechy, powiązania, dopasowania i charakter wspólnego życia z partnerem/partnerką. Zaznacza, że książka ma szczególną strukturę, która pozwala na dowolne korzystanie z jej treści. Ma nadzieję, że przyniesie ona dla każdego wiele radości i korzyści, gdy zrozumiemy, jak ważne jest "połączenie sił między ludźmi i obdarzanie ich miłością."

Na uwagę zasługuje wydanie, ale tylko ze względu na oprawę, gdyż ma ona twardą okładkę a całość posiada zszywane brzegi. Niestety, już wnętrze jest czarno-białe wydrukowane na szarym papierze. Nie ma w niej wykresów, tabelek, jedynie tekst, w którym jedynie wyróżniają się tytuły poszczególnych zagadnień oraz pierwsze strony dwóch części, z jakich złożony jest ten poradnik. Ich ozdobniki są skromne, delikatne, podobnie jak grafiki poszczególnych rozdziałów. To jednak jest najmniej istotny szczegół, bo najważniejsza jest tutaj treść, bardzo bogata w wiedzę o wzajemnych relacjach między znakami zodiaku. 


Autorka zestawiła je ze sobą pod względem żywiołów ujmując je w sekwencjach mówiących o połączeniach znaków ognia, wody, ziemi, powietrza, oraz znaków ognia i wody, ognia i ziemi, ognia i powietrza, wody i ziemi, wody i powietrza oraz ziemi i powietrza, a więc są w niej wszelkie możliwe zestawienia. Poznawanie poszczególnych opisów i zestawień z pewnością pomoże nam zrozumieć, dlaczego z jednymi osobami mamy świetny kontakt, a do niektórych od razu czujemy dystans. Możemy bardziej świadomie budować różne swoje relacje i dowiedzieć się, w jaki sposób współistnieć harmonijnie z ludźmi ze swojego otoczenia.

Recenzja tej książki powstała dla księgarni Bonito 
i została zamieszczona  w serwisie Dobre Chwile, na który Was zapraszam, 
by poznać więcej moich wrażeń 
po lekturze tej książki TUTAJ


Data premiery: 15.02.2024 r.
Data premiery zagr. 07.02.2023 r.
Ilość stron: 336
Wymiary: 200 x 150 mm
Okładka: twarda
ISBN: 978-83-240-9290-1
Tytuł oryginału: The Signs in Love
Tłumacz:Alicja Gałandzij
Wydawnictwo: Między Słowami
Moja ocena: 5/6






Komentarze

  1. Interesująca pozycja i chociaż ja nie wierzę w horoskopy, to chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta publikacja może być dobrym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, myślę, że spodoba się osobom zainteresowanym astrologią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ciocia interesuje się astrologią, więc na pewno pokażą jej Twoją recenzję kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca pozycja dla miłośników tematu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa pozycja dla kogoś kto interesuje się tematem. Bardzo mi się podoba wydanie tej książki, jest naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt interesuje mnie takie ujęcie tematu. Czekam na Twoje opinie o innych książkach i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem to nie moja tematyka, wiec mówię pas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w swoim czasie wiele czytałem na tematy astrologiczne. Pozostała spora biblioteczka, ale astrologią się nie zajmuję już. Ale - podobno , zdaniem Frawleya, zaczynać od pytaniowej, czyli horarnej . Pozdrawiam, wracam 1 września Mirko :-) .

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Totalnie i absolutnie coś dla mnie. Zapisałam i na pewno znajdę i przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zupełnie nie moje klimaty. Dlatego też nie mam w planach tej książki.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej serii, ale z pewnością spodobałaby się mojej przyjaciółce

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.