01 marca 2024

Minął luty, nastał marzec...

Luty minął mi błyskawicznie, z czego cieszę się ogromnie, gdyż już za progiem, wraz z nadejściem marca czeka wiosna. Uwielbiam ten moment transformacji w przyrodzie, gdy pojawiają się pierwsze kwiaty, słonko coraz mocniej grzeje, ptasie trele obwieszczają ciepłe, coraz dłuższe dni. Minione 29 dni wypełniło mi 14 różnych książek. 


Nie wszystkie recenzje pojawiły się na blogu, gdyż dwie z nich zostały napisane dla serwisu DOBRE CHWILE", ale niedługo o nich napiszę. Dotyczy to "Kochając wroga" i "Kolekcjoner". Ze stosu, który przedstawiłam TUTAJ została mi do poznania tylko jedna: "Słowa wdzięczności", którą aktualnie czytam i wkrótce powstanie jej recenzja.

Luty zamknęłam niezwykle emocjonalną książką "Złote blizny" i to ona wygrała u mnie mój prywatny plebiscyt na najlepszą powieść tego minionego miesiąca.

Poza czytelniczymi przygodami luty obfitował u mnie kilkoma uroczystościami: urodziny, imieniny, rocznica ślubu, więc był z pewnością to bardzo udany miesiąc.

JAKIE PLANY MAM NA MARZEC? 


Jak widać - dosyć duże. Zobaczymy, co uda mi się zrealizować. Książki widoczne na zdjęciu dotarły do mnie w ostatnich dwóch tygodniach lutego, ale zostawiłam je sobie na marzec. 

11 komentarzy:

  1. Jakie piękne jest to zdęcie z książką Ani Niemczynow. Cudowny miesiąc za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spory stosik masz do przeczytania. Życzę miłej lektury Mirko.

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto nie lubi nadejścia wiosny! :) Pokaźny stosik. A ja jeszcze nie wiem, co będę czytać w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały czas za Tobą kochana. Niech marzec będzie tym wymarzonym dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no plany bogate, ja jeszcze nie mam pojęcia, co będę czytać w tym miesiącu, wiem, że na pierwszy ogień leci audiobook, który zaczęłam słuchać podczas dzisiejszego spaceru. Wiosna się zbliża to i chętniej wychodzi się z domu <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany na marzec zacne,z pewnością uda się zrealizować, trzymam kciuki! A luty sympatyczny, zarówno czytelniczo jak i prywatnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej lektury Mirko życzę, pozdrawiam, Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhuhu bardzo ładny czytelniczy wynik. U mnie w lutym też było całkiem fajnie, ale to z racji choroby nadgoniłam tyly:) chociaż jakiś plus chorowania. Życzę by oczekujące tytuly były bardzo trafione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo realizacji planu czytelniczego życzę 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty