10 maja 2021

Wysyp nowości na mojej półce

 


Ostatni weekend i początek tego tygodnia był dla mnie niezwykle obfity w różnego rodzaju nowości, więc szykują mi się zaczytane majowe a nawet czerwcowe  tygodnie. To wszystko dzięki portalowi Sztukater, Klubowi Recenzenta nakanapie.pl, Wydawnictwu Prószyński i S-ka, Novae Res, Muza i Wydawnictwu Kobiecemu. Dużo wśród nich jest powieści, romansów, w tym mafijnych i poradników. 

Poniżej trochę czytelniczej sesji fotograficznej :)



"Układ oddechowy" [moja recenzja]
"Księga retrogradacji Merkurego" [moja recenzja]


"Masaż bańką chińską"  [moja recenzja]

"Praktyka uważności dla początkujących"  [moja recenzja]



"Głos wnętrza"  [moja recenzja]
 "Kryształowe siatki" [moja recenzja]


"Kiedyś dogonimy Paryż" [moja recenzja]

"Daj nam szansę" [ moja recenzja]



"Powiedz, że zostaniesz" [moja recenzja]
"Chwała meksykańskim zakonnicom" [moja recenzja]



"Dziewczyna z fotografii [moja recenzja]

"Czerwony kalendarz" [moja recenzja]

"Kiecka i krynolina" [moja recenzja]




"Kresowa miłość"  [moja recenzja]


"Na końcu schodów" [moja recenzja]
"Szczęście w nieszczęściu" [moja recenzja]
"Rączka rączkę myje" [moja recenzja]


"Powiedziała M" [moja recenzja]

"Dziewczyna, która patrzyła w słońce" [moja recenzja]

3 komentarze:

  1. Wow, ile książek. Będziesz miała co czytać w letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo ciekawych książek. Kilka z nich, również mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty