31 maja 2021

Różności na czerwcowe dni


Dziś dotarły do mnie cztery ciekawe książki, które otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego, Wydawnictwa Muza i Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl ze współpracy z Wydawnictwem Prószyński i S-ka. 

Pierwsza z nich to propozycja Wydawnictwa Muza pt.: "Na jedną noc". To zabawna, pełna namiętności i emocji opowieść o... wygrywaniu. W końcu w miłości i w futbolu wszystkie chwyty dozwolone!

Futbol przyniósł Drew sławę, rzesze wielbicielek, dwa mistrzostwa i puchar Heismana. Jednak żadne wyróżnienia nie zagwarantują mu tego, czego pragnie najbardziej – seksownej, ale i złośliwej Anny Jones. Jej cięty humor i wręcz rażące lekceważenie jego osoby kręcą go jak nic innego. Jest tylko jeden problem: ona wykluczyła go z gry. Całkowicie.

Aż wreszcie przypadkowe spotkanie prowadzi do najbardziej namiętnego seksu w ich życiu. Niestety, Anna chce, żeby to pozostało jedynie krótką i nic nieznaczącą przygodą. [moja recenzja]


Już 9 czerwca 2021 roku swoją premierę będzie miała książka "Modern Love" wydana przez Wydawnictwo Prószyński i S-ka. To książkowe wydanie kultowej rubryki "New York Timesa", na podstawie której powstał znakomity serial "Modern Love".

Kolekcja najlepszych tekstów z kultowej rubryki " The New York Times".

Młoda kobieta przeżywa pięć etapów żałoby po odrzuceniu. Obiecująca czwarta randka pewnego mężczyzny kończy się na pogotowiu. Prawniczka z chorobą afektywną dwubiegunową doświadcza wzlotów i upadków randkowania. Wdowiec ma opory przed przedstawieniem dzieciom nowej partnerki. Siedemdziesięcioletnia rozwódka wspomina piękno i zgliszcza dawnych związków. 



Dwie kolejne tytuły ukazały się w Wydawnictwie Kobiece:

"Kobieta w białym kimonie" to zapierająca dech w piersiach powieść inspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Historia żyjących po dwóch stronach Pacyfiku dwóch kobiet i jednej łączącej je tajemnicy.


Japonia, 1957 rok. Zaaranżowane małżeństwo siedemnastoletniej Naoko Nakamury zapewniłoby jej odpowiedni status rodzinny w tradycyjnej społeczności japońskiej. Ona jednak zakochuje się w przypadkowo napotkanym marynarzu, którego poślubienie oznaczałoby dla niej hańbę i odcięcie od rodziny. Nagle dziewczyna staje wobec niewyobrażalnie trudnych wyborów, które niosą ze sobą konsekwencje na całe życie. [moja recenzja]

"Mam coś twojego" to historia dwojga ludzi, niesfornego labradora w sieci  tajemnic i gorących spotkań.

Kate poznajemy w momencie, gdy pijana wbiega na ścianę, by przedostać się na słynny peron 9 i 3/4. Taka właśnie jest: żywiołowa, radosna i spontaniczna. Pewna tajemnica z przeszłości kładzie się jednak cieniem na jej życiu i sprawia, że dziewczyna boi się zakochać. Wszystko może się zmienić, gdy przypadkiem znajduje na ulicy psa. Właścicielem labradora okazuje się przystojny Scott Weasly. Czy jego urok stopi lód w sercu Kate? Czy kilka przypadkowych spotkań wystarczy, żeby fascynacja przerodziła się w namiętność? [moja recenzja]

Wkrótce moje recenzje

4 komentarze:

  1. "Mam coś twojego" wydaje mi się ciekawe a jeszcze bardziej ciekawa byłaby dla mnie reakcji autorki Harrego Pottera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ciekawe książki. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach przeczytać książkę Kobieta w białym kimonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta w białym kimonie nadal mnie intryguje, inne historie też są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty