12 kwietnia 2021

Słowiańsko- wiejsko-erotyczny mix w mojej biblioteczce


Dziś zaczął się nowy tydzień i dla mnie okazał się dniem przesyłek od Wydawnictwa Kobiecego, Prószyński i S-ka oraz z Klubu Recenzenta nakanapie.pl, dzięki któremu Wydawnictwo Muza przysłało mi swoją wydawniczą nowość. Jak zwykle poniżej zamieszczam krótkie notki redakcyjne, a obok nich znajdują się linki do  moich recenzji.

Dobromiła Agiles w swojej książce "Słowiańska wiedźma" dzieli się wiedzą i wskazówkami, które zapoznają cię ze światem wierzeń i rytuałów naszych przodkiń – od wprowadzenia do wicca i rodzimowierstwa, poprzez opisy poszczególnych sabatów, po przepisy, zaklęcia, a nawet słowiańską gimnastykę.

„Magia wraca do nas wraz ze starymi wierzeniami – a może nigdy nas nie opuściła…”

Żyje tu i teraz. Rozumie przyrodę i czerpie z jej dóbr – w szufladzie trzyma korzeń jarzębiny, a wieczorami okadza dom jałowcem. Na jej szyi widnieje amulet, z ust wypływają słowa zaklęć. Szykuje się do obchodów nadchodzącego sabatu.

Słowiańska czarownica drzemie w kobiecym sercu i pomaga w życiowych wyborach, smutkach i radościach. Gdy pozwolisz jej rozkwitnąć, poczujesz w sobie ogromny dar, bezgraniczną wdzięczność i wielką siłę.

"Gościniec" to kolejny, po "Skrawku pola", tom Wiejskiej Sagi, przedstawiającej autentyczne losy chłopskich rodzin, inspirowanej opowieściami bliskich i wspomnieniami autorki.

Dom rodzinny powinien być bezpieczną przystanią, zdarza się jednak, że jest zupełnie inaczej. Z taką sytuacją niełatwo się zmierzyć dorosłemu, a co dopiero dziewczynce z wiejskiej chałupy. Bo choć wokoło zawsze będą oczy, które widzą, to rzadko znajdą się uszy gotowe do słuchania, a tym bardziej ręce chętne do pomocy.

Wojna zmieniła świat, ale czy na lepsze? Po odzyskaniu niepodległości życie w Tynczynie toczy się dalej, ze wszystkimi jego trudami i radościami. Ciężka praca, śluby, zdrady, ucieczki. Starzy ustępują miejsca młodym, a ci, obiecując sobie, że będzie inaczej, popełniają te same błędy, co ich matki i ojcowie. [moja recenzja]

Miłość, zdrada, namiętność i ogrom niebezpieczeństwa. Właśnie to znajdziecie w najnowszej książce Kingi Litkowiec pt. "Naomi" która autorka potwierdza, że powoli staje się Królową romansów mafijnych.

Kobieta uwikłana w sieć intryg i kłamstw. Płatny zabójca, który ratuje jej życie, a tym samym naraża się swojemu przełożonemu.

Naomi Lorenz miała zginąć z rąk Mateo Terrona, ale płatny zabójca darował jej życie. Problemy zaczęły się wtedy, kiedy szef klanu dowiedział się o zdradzie swojego człowieka. Pogłębiły się jeszcze bardziej, kiedy Mateo po raz drugi uchronił Naomi przed śmiercią, a stały się naprawdę poważne, kiedy do gry włączył się Zachar Morozow, bezwzględny boss rosyjskiej mafii. Jeśli Naomi do tej pory miała wątpliwości, czy rzeczywiście nikomu nie może ufać, to teraz rozwiały się one bez śladu… [moja recenzja]



9 komentarzy:

  1. Sagę autorstwa Kasi Bulicz-Kasprzak mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie może być wiejski klimat, ale już ten erotyczny mnie nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na półeczce czeka "Gościniec", więc będzie czytane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe tytuły. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zestawienie, a ja bardzo chętnie oddałabym się lekturze "Gościńca" :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty