23 kwietnia 2021

Dla miłośników książek i nie tylko!




Dom bez książek jest pusty dlatego przeczytaj.pl wychodzi do czytelników z niecodzienną promocją. Na ich stronie znajdziemy wiele czytelniczych gadżetów, które uprzyjemnią poznawanie kolejnych, wspaniałych historii. Są wśród nich czytelnicze koszulki, kalendarze, albumy, torby, naklejki, magnesy i wiele innych. W oryginalnych kubkach kawa na pewno będzie smakowała świetnie, pięknie zaprojektowane plannery pomogą stworzyć listę ulubionych książek, cytatów i myśli, kolorowe zakładki to urocza ozdoba każdej książki a zabawne skarpetki dają uczucie ciepła ciesząc oko swoimi barwami i wzorami.

Ja mam już swój czytelniczy zestaw, który będzie mi często towarzyszył podczas ekscytujących lektur, których nie brakuje na rynku wydawniczym. Zachęcam do zajrzenia na stronę przeczytaj.pl, na której każdy miłośnik książek znajdzie coś dla siebie. 







4 komentarze:

  1. Świetna oferta. Ekstra skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Notatnik jest swietny, podobnie jak skarpety! Zgadzam sie z dziewczynami ;)
    Obserwuje Kochana i zapraszam Cię do siebie, buziaki!

    Anna Zuzanna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty