10 listopada 2021

Na mojej półce - nowa powieść Beaty Majewskiej!

 NOWE ŻYCIE, NOWY DZIEŃ, NOWA CZYSTA KARTA.

POZNAJCIE HANKĘ I KAJETANA

DZIŚ PREMIERA!!!


Na mojej półce powoli robi się świątecznie, a to za sprawą książek, które pojawiają się w wydawnictwach. Jedną z nich jest najnowsza powieść pani Beaty Majewskiej "Kiedy spadnie pierwszy śnieg", która ma dziś swoją premierę. I właśnie w dniu premiery pojawiła się ona w mojej domowej biblioteczce.

Ona z odzysku, on po przejściach. Hanka i Kajetan – oboje poturbowani przez partnerów, ona bardziej, ale to Kaj nie umie, a może nie chce, odmrozić swojego serca. Nieufny, zraniony, pełen podejrzliwości wobec kobiet, zaszył się na odludziu i czeka nie wiedzieć na co, podczas gdy ślepy los właśnie ofiarował mu wielką szansę.

Oboje mają swoją gorzką przeszłość, sekrety i tajemnice, niektóre bolesne, inne wstydliwe. Czy pierwszy śnieg, który idealną bielą, pokryje wszystko wokół, również im przyniesie nowy początek? Kiedyś serce Kaja musi odtajać, przecież nieustannie bije, a Hania, jak mało kto, zasłużyła na szczęście. 

Czy pierwszy śnieg pokryje wszystko wokół i przyniesie im nowy początek?

WKRÓTCE MOJA RECENZJA!




4 komentarze:

  1. Mam drobny problem z bloggerem - nie dodaje postów / komentarzy od razu. Ale chciałem napisać, bo poprzedni mi zjadło - że będę miał książkę na uwadze. Sugestywny opis, sugestywna książka. Sięgnę. Takich historii - jak to się Mirosławo mówi "w realu" - jest multum. Pozdrawiam serdecznie, książka potrzebna. Jarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świąteczny klimat teraz na czasie ;) będę czekała z niecierpliwością na recenzję. Pozdrawiam - Książkowy Las Anki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie. Chyba się skuszę na tę powieść.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty