10 listopada 2021

"Gwiazdka z brokatem" - na mojej półce


Kolejna świąteczna nowość na mojej półce pt. : "Gwiazdka z brokatem" To piękna świąteczna powieść o miłości napisana przez panią Annę Szczęsną, autorkę "Sztuki dawania prezentów"!

CZY MOŻE BYĆ PIĘKNIEJSZY 
PREZENT NA ŚWIĘTA 
NIŻ MIŁOŚĆ?

Życie Basi wypełnia praca w sklepie papierniczym, który prowadzi. Bibuły, ozdobne papiery, naklejki, brokaty – to ją angażuje, pozwala zapomnieć o samotności i jest jej prawdziwą pasją. W pracy i w życiu zawsze może liczyć na pomoc przyjaciółki Leny, która szczególnie teraz, kiedy Basia straciła rodziców, jest dla niej ogromnym wsparciem.

Pewnego dnia Basia spotyka starszą panią, pracującą kiedyś w bibliotece, którą zna z dzieciństwa. Okazuje się, że jej warunki życia są fatalne. Ponieważ zbliżają się święta, Basia proponuje kobiecie, że mogą spędzić je wspólnie. Wtedy też poznaje literackiego wychowanka starszej pani, Jędrzeja, który wywiera na Basi wyjątkowe wrażenie.

Kiedy wszystko zaczyna się układać, dochodzi do tragicznego wypadku. Czy rozdzieli on bohaterów, czy przeciwnie – jeszcze silniej splecie ich losy?

W ŚWIĄTECZNEJ AURZE 
POTRAFIĄ DZIAĆ SIĘ PRAWDZIWE CUDA

WKRÓTCE MOJA RECENZJA!




4 komentarze:

  1. Super. Teraz najlepiej czyta się takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam również Mirosławo na recenzję. Serdecznie pozdrawiam, Jarek , ze swej strony polecam książkę, która powędrowała od mojej siostry do mnie, a potem chyba do biblioteki - irlandzkiej pisarki, mojej równieśnicy - Cecelii Ahern - "Podarunek" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam książki ze świątecznymi okładkami. Niektóre są przesłodzone, no ale przecież to takie święta z odrobiną tandety i myśleniem życzeniowym. Książkę chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty