01 stycznia 2022

Mój czytelniczy 2021 rok






Ten rok był dla mnie aktywny pod względem czytelniczym. Przeczytałam i zrecenzowałam 280 książek, z tego, co policzyłam na moim blogu. Miałam też przyjemność patronować kilku tytułom:

Wśród wielu książek, które zagościły w mojej biblioteczce, są takie, które na długo zapadły mi w pamięć, ale są też takie, do których na pewno nie wrócę. Każda z nich wniosła do mojego czytelniczego życia mnóstwo różnorodnych emocji.  Postanowiłam przejrzeć moje tegoroczne lektury i wytypować spośród nich te, które uważam za godne uwagi. Nie mają przydzielonych miejsc, gdyż trudno mi byłoby je uszeregować. Są z pewnością wyjątkowe i na pewno pozostaną w mojej pamięci na dłużej. Oto niektóre z nich:

Cała seria Raveners, z której zrecenzowałam dwie: 

"Córka diabła" 

"Witaj nieznajomy"


"Kształt dźwięku"

"Szczęście na miarę" 

seria: Bishop Brothers,. z której na razie w Polsce ukazały się dwa tomy: 

"Ten, którego pragnę", "Ten, którego szukam"


seria gangsterska

czyli "Zapomnij, że istniałem", "Pamiętaj, że byłam", "Obiecaj, że wrócisz" i "Powiedz, że zostaniesz"

"Syryjska legenda" 

"Parker Rain" 

"Czas na ciszę" 

"Nasza melodia" 

"Ill professore Włoska miłość" 



"Gorzki smak marzeń"

"Walc dla Izabeli" 


"Kresowa miłość"

"Tysiąc metrów pod ziemią"

"Na tropie sensacji" 

"Zapomniany" 



"Nawiść" i "Dotyka" 

i wiele innych. 

21 komentarzy:

  1. Wspaniały rok Mirosławo, nic tylko pozazdrościć . Gratuluję wyniku, oby był jeszcze lepszy. U mnie jak wiesz - różnie ze statystyką, a to z tego względu, że rozmaite lektury sobie wybieram :-) . Pozdrawiam, Jarek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem, czy w tym roku uda mi się przebić ten wynik, ale spróbuję :) Życzę udanego roku, także pod względem czytelniczym.

      Usuń
  2. Imponujący wynik, życzę równie udanego kolejnego roku z książkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również życzę wielu wspaniałych lektur w tym roku!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama jestem tym wynikiem zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że przeczytam tyle książek :)

      Usuń
  4. Udany rok za Tobą. Aby 2022 był jeszcze lepszy pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ciekawych książek trafiło w Twoje ręce kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się z tego cieszę. U ciebie też był ciekawy czytelniczy rok :)

      Usuń
  6. Widzę, że rok bardzo udany. Gratuluję.|
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również wszystkiego dobrego w nowym roku!

      Usuń
  7. O kurczę! Ale wyniki! Gratuluję i życzę, by ten rok był dla Ciebie równie owocny i ciekawy! Pozdrawiam - Książkowy Las Anki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło :) Niech ten rok także będzie dla Ciebie owocny :)

      Usuń
  8. Gratuluję sukcesów i imponującego wyniku czytelniczego. Życzę Mirko aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie 300 książek, gratulacje. Masz tempo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama jestem zaskoczona, że tyle książek za mną w ciągu jednego roku. Wszystkiego najlepszego w tym roku!

      Usuń
  10. Nieźle się prezentuje Twój literacki rok, życzę wielu ciekawych lektur w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy literacki rok, oby ten Nowy Rok 2022 również był udany i obfitujący w ciekawe lektury :-) Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku, dużo zdrówka i pomyślności Mireczko :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty