16 stycznia 2022

"I co dalej?" część I



I co dalej
Agnieszka Peszek

"I co dalej" to nie tylko tytuł opowiadania, lecz także pytanie postawione czytelnikom, którzy przeczytali pierwsze cztery rozdziały będące zapowiedzią kolejnej, planowanej przez autorkę powieści. Jeżeli chcielibyście pomóc w tworzeniu jej dalszego ciągu, możecie pobrać darmowy e-book TUTAJ i po przeczytaniu odpowiedzieć na kilka pytań zawartych w ankiecie. 

Opowiadania "I co dalej" to zaledwie zarys do większej całości, której jestem ogromnie ciekawa. Autorka na 23 stronach zamieściła kilka intrygujących wątków, których rozwój pozostawiła inwencji czytelnika. Poznajemy 27-letnią Anię, która spotyka się potajemnie ze swoim kolegą z pracy, Grzegorzem. Wydaje się idealnych facetem. Ma tylko jeden minus, Grzegorz ma żonę i siedmioletniego synka. 

To zaledwie początek wydarzeń, które obierają nieoczekiwany rozwój sytuacji. Jednak to opowiadania nie ma końca, gdyż dalszy ciąg tej historii powstanie po konsultacji z czytelnikami. Muszę przyznać, że w głowie pojawiło mi się kilka scenariuszy i jestem ciekawa, jak autorka postanowi dalej pociągnąć stworzone wątki.

Cztery rozdziały już są naładowane niepokojem i napięciem, a końcowe zdania oraz wydarzenia podsycają ciekawość. Akcja dzieje się w ulubionym przez autorkę i powstałym w jej wyobraźni Suchodole, które było miejscem "Przez pomyłkę" i "Dziewczyna z wnęki". Ogromnie jestem ciekawa kolejnych wydarzeń. Mam też nadzieję, że wraz z prowadzonym śledztwem pojawi się też postać Doroty Czerwińskiej, którą polubiłam w tych dwóch powieściach.

Agnieszka Peszek jest autorką zarówno książek sportowych, jak i kryminałów. Na co dzień zajmuje się wspieraniem swoich podopiecznych w dbaniu o ich sprawność i kondycję. Czas wolny dzieli między rodzinę, koty i sport. 

Recenzje:



7 komentarzy:

  1. Czas chyba poznać prozę tej autorki. Dzięki Tobie jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekaw prozy Autorki. Serdecznie pozdrawiam Mirko, po zalatanym nieco dniu ;-) . Jarek ;-) . Ps. Autorka dość głośna, z fragmentami chyba miałem okazję się zapoznać :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze lektura przede mną! Już się cieszę na lekturę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę poznać bliżej książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę upolować sobie tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty