15 marca 2021

Skrzypek zagościł na mojej półce

 

Nowy tydzień rozpoczął się u mnie nową książką, która zawitała dziś w moich progach, dzięki wydawnictwu Novae Res. "Skrzypek" to jedna z najowszych propozycji czytelniczych tego wydawnictwa, która  miała swoją premierę pod koniec lutego. Poniżej zamieszczam notkę redakcyjną a tutaj [moja recenzja]

"Skrzypek" to opowieść o prawdziwej miłości, która gotowa jest stawić czoła wszelkim przeciwnościom.

Czasem jedno przypadkowe spotkanie wystarczy, by zmienić całe życie… Kiedy przetną się drogi Scotta, początkującego pisarza, i Eliota, skrzypka, który właśnie postanowił zakończyć swoją karierę, ich losy zostaną ze sobą na zawsze połączone. Przyjaźń i miłość, jakiej doświadczają, wydaje się niezniszczalna. Ale czy w życiu jest coś naprawdę niezniszczalnego?

Bohaterowie udadzą się w podróż – w miejsca znane a jeszcze nieodwiedzone, i to odmieni ich spojrzenia na świat, a także pozwoli zrozumieć ludzi wokół nich. Doświadczą namiętności, bezsilności, braterstwa, dumy i tęsknoty, ale przede wszystkim nauczą się żyć mimo łez, krzyków i ciszy.

Fragment: 

– Niektórzy, których nazywamy pełnoletnimi, wcale nie są dojrzali – stwierdził Scott. – Jest wielu ludzi płytkich, egoistycznych…

– Egoizm jest zły? Mówisz o tym tak pejoratywnie, a wydaje mi się, że to właśnie dzięki niemu jesteśmy ludźmi. Okazujemy emocje, możemy martwić się o innych, ale dopiero kiedy potrafimy pogodzić ze sobą dobro reszty i nasze własne, jesteśmy naprawdę dojrzali. Myślę, że najszczerszy altruizm może być gorszy od egoizmu… Świat nie jest dla ludzi, którzy są po prostu bezinteresowni.



3 komentarze:

  1. Widziałam tę książkę w Klubie Recenzenta, jestem ciekawa jak Ci się będzie podobała. Mnie osobiście zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na Twoją recenzję. jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z ciekawością poznam Twoje odczucia po lekturze.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty