20 marca 2021

"Lwowska odyseja" - zapowiedź"

 


Dwa dni temu w wydawnictwie Prószyński i S-ka swoją premierę miała "Lwowska odyseja" Magdaleny Kawki, z której ukazał się tom I pt.: "„Pora westchnień, pora burz” i tom II „Powrót z piekła”. Trzecia część powieści będzie dostępna już zimą tego roku.

Jak dużo jest w stanie znieść człowiek w realiach wojny?

Seria "Lwowska Odyseja" to prawdziwa gratka dla fanów literatury obyczajowej z tłem historycznym.

Powieści znakomicie oddają realia lat 1938-1940 na Kresach Wschodnich. Codzienne losy bohaterów osadzone są w faktycznych historycznych wydarzeniach. Książka porusza, mrozi krew w żyłach, a opisane historie długo nie pozwalają o sobie zapomnieć. Autorka bardzo szczerze opisuje rzeczywiste miejsca oraz wydarzenia historyczne dając prawdziwie niesamowite tło codziennemu życiu bohaterów.

"Trzeba wiedzieć, komu zaufać i co zrobić, żeby nie stracić wiary, ponieważ wojna okaże się sprawdzianem człowieczeństwa, który nie będzie miał nic wspólnego z narodowością, językiem ani z wyznawaną religią."




3 komentarze:

  1. To zdecydowanie moje klimaty. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenię sobie tego typu książki. Muszę poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super powieść, właśnie skończyłam czytać 1 Tom i zabieram się za 2.Zniecierpliwością będę czekać na następny

      Usuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty