12 marca 2021

Moje czytelnicze plany - gatunek domestic noir

Na mojej półce pojawiła się nowość z Wydanictwa Kobiecego dzięki Klubowi Recenzenta portalu nakanapie.pl pt.: "Zachowaj to dla siebie". Poniżej notka redakcyjna a wkrótce moje recenzja.

"Zachowaj to dla siebie" to porywająca powieść domestic noir o najgłębszych tajemnicach rodzinnych.

Do czego można się posunąć, aby zataić prawdę przed najbliższymi, i jak wiele poświęcić, by nigdy jej nie odkryli?

Trzydziestoletnia Ewa Dębska jest singielką zaangażowaną w prowadzenie odnoszącego sukcesy studia projektowania wnętrz. Swój wolny czas spędza głównie w towarzystwie rodziny – brata bliźniaka Adama. Rodzeństwo łączy nie tylko szczególna więź, ale także coś, o czym oboje chcieliby zapomnieć. Gdy Adam otrzymuje maila od nieznanego nadawcy, jego uporządkowane życie wywraca się do góry nogami. Z obawy przed konsekwencjami szuka wyjaśnień na własną rękę. Krok po kroku udaje mu się odsłonić skrywaną od lat tajemnicę, jednak płaci za to wysoką cenę. [moja recenzja]
źr. zdjęcia: Wydawnictwo Kobiece


3 komentarze:

  1. Niezła okładka. Czekam zatem na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach kupić sobie e-book tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła wydaje się ciekawa 🙂Czekam z niecierpliwością na recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty