01 stycznia 2023

ROCZNE PODSUMOWANIE 2022



Mój czytelniczy rok 2022 był bardzo obfity, gdyż w tym roku napisałam aż 292 recenzje, ale książek jest przeczytanych więcej, ale już opiszę je w nowym roku.

W tym roku przekroczyłam liczbę 1000 recenzji, takie powstały w ciągu 10 lat istnienia bloga. Tym numerem została opatrzona przepiękna książka "Zamknij oczy", która serdecznie polecam. W sumie od początku istnienia tego bloga powstało 1272 tekstów opisujących moje wrażenia z przeczytanych książek. 

Tutaj jest wykaz recenzji wszystkich książek z tego roku

od autorów




To też owocny czas we współpracy z wydawnictwami, za co im serdecznie dziękuję. 









Spośród nich najbardziej mi utkwiła seria z Kubą Sobańskim, (z której na razie przeczytałam dwie części i jestem w trakcie trzeciej, więc wkrótce pojawi się recenzja) "Truciciel", "seria z Jakubem Sobieskim, "O włos" i "Ze złości", "Kolor miłości i krwi", która została wyróżniona na portalu lubimyczytac.pl

a z lżejszych "Miłość znaleziona na śmietniku", "Świąteczna szansa na miłość", seria "Przyjaciel"  (czekam na kontynuację), "Lonely Heart", "Długie beskidzkie noce", "Dolina jezior", "Speedlove"

Jest tych książek bardzo dużo, więc trudno wymienić wszystkie, ale te utkwiły mi najbardziej z pamięci. To tylko niektóre z nich.









Moje wygrane w 2022 roku

wygrana książka w konkursie ogłoszonym
na subiektywnieoksiazkach.pl

wygrana w konkursie zorganizowanym przez bookieciarnię na początku listopada.
I tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką tej wspaniałej książki.

Moje patronaty











Niektóre książki z 2022 roku


tak to widzi portal lubimyczytac.pl



Na półce już czeka szereg kolejnych wspaniałych powieści, więc wkrótce nowe moje wrażenia.



8 komentarzy:

  1. Piękny wynik Mirko. Uważam, że jest to prawdziwy sukces. I dalszych sukcesów życzę, Jarek :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale mnie cieszy Twoje zainteresowanie Kubusiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że jest niezwykle intrygujący, mimo że taki pokręcony.

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję tak imponujących wyników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Udanych i licznych lektur także w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty