31 grudnia 2022

Dziękuję, że Jesteście!

Koniec roku to czas podsumowań, refleksji, wspomnień z minionych 365 dni i snucia planów na przyszłość. Dla mnie był to bardzo udany czas, dzięki wspaniałym lekturom z niesamowitymi historiami.

Bardzo dziękuję wydawnictwom, które zaufały mi powierzając materiały do recenzji, dzięki temu mój blog obficie jest wypełniony wieloma wspaniałymi tytułami. 

Szczególne podziękowania należą się wszystkim, którzy odwiedzają Oazę Recenzji, wyrażają swoje opinie, komentują, zostawiają swoje słowo, gdyż dzięki temu wiem, że moje pisanie ma sens. 

Bez Was ten blog byłby smutny :) 

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i słowo! 

Życzę wspaniałego Nowego Roku bogatego pod kątem czytelniczym, jak i osobistym. Niech spełniają się marzenia! Oby wszelkie troski nie miały możliwości zaistnienia w Waszym życiu, a książka niech będzie Waszym wiernym towarzyszem!

3 komentarze:

  1. Super, że jesteś Mirko. Zaczytanego 2023 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia Mirko. Stały Czytelnik ;-) . Mam nadzieję, że Nowy , 2023 Rok będzie dla wielu z Nas przełomowy w jakiś sposób :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę, się kochana, że mogę odwiedzać Twojego bloga. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty