17 stycznia 2023

SABATIA na mojej półce


PREMIERA 25 STYCZNIA 2023 r.



 Dylogia "Sabatia" to debiut pani Justyny Wnuk, która zabiera nas w mroczne i niebezpieczne meandry mafijnego świata, w której mężczyźni mają władzę. Ona była kiedyś radosną dziewczyną. Jednak wkrótce opada zasłona iluzji odsłaniając bezwzględne prawa tego świata. 

Potajemna miłość, zakazana namiętność, wszechobecne intrygi i brudne interesy – to rzeczywistość, z którą Zahara Pederaza musi się zmierzyć już jako nastolatka.

Poznaje mafijny półświatek od podszewki i tak właśnie rodzi się Sabatia – kobieta bezlitosna i pełna wściekłości.

Do zemsty przygotowywała się 11 lat… Czy jej plan się powiedzie? 

Tom pierwszy i drugi już trafił na moją półkę!

Przedsprzedaż TUTAJ

źr. zdjęcia: Facebook profil wydawnictwa Amare



4 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty