13 października 2022

1204. - "Sentencje mocy"


"Sentencje mocy"
Robert Noble

Wydanie: I
Data wydania: 7.09.2022 r.
Liczba stron: 176
Okładka: miękka
Wymiary: 150 x 110 mm
Moja ocena: 6/6

"Używamy tych samych słów, lecz mają one odmienne znaczenie. Bądź uważny i słuchaj Sercem."

Rok temu poznałam pewnego czarownika, któremu Robert Noble poświęcił książkę „Nagual Julian”. Wraz ze swoimi doświadczeniami autor przekazał w niej wiele mądrości , które są drogowskazami dla każdego z nas wiodącymi ścieżką rozwoju duchowego. W natłoku wydarzeń mogły one umknąć lub być zapomnianymi, dlatego powstała książka „Sentencje mocy”, w której odnajdziemy myśli Juliana w każdej chwili.

To moje piąte spotkanie z książkami Roberta Noble. Do tej pory przeczytałam "OOBE. Drugie życie poza ciałem", "OOBE lęk pierwotny" i "OOBE Ścieżka serca". Były to publikacje przybliżające zagadnienie wychodzenia z ciała, podróży astralnych i rozwoju świadomości z wieloma poradami i wskazówkami dla osób pragnących nauczyć się tej umiejętności. Powstały one z potrzeby serca, by przybliżyć innym temat, który go fascynuje od wielu lat.


Bardzo spodobał mi się pomysł zgromadzenia w jednym miejscu myśli Naguala, które niosą ze sobą mądrość, skłaniają do refleksji, zatrzymania się na chwilę i zastanowienia nad ważnymi aspektami życia. Ta niewielka książeczka zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia i dotyku, gdyż oprócz niesamowitych wrażeń wzrokowych dostarcza też wrażeń sensorycznych. Jej okładka ma wypukłą strukturę, natomiast grafika mieni się wieloma odcieniami barw, zwłaszcza, jeżeli oświetlą ją słoneczne promienie, co daje wrażenie emanowania paletą barw z pozytywną energią. Ogromną zaletą jest format wydania, któty ma charakter kieszonkowy, więc zawsze można mieć tę publikację ze sobą i zajrzeć w wolnej chwili, czy też wówczas, gdy tego potrzebujemy.


Sentencje są krótkie, ale w każdej z nich tkwi głębszy sens, nad którym warto się zastanowić, przemyśleć czy też pomedytować. Zostały one umieszczone na kolorowych stronach, które są dodatkowym walorem tej publikacji. Doskonale nadają się do losowego wybierania jakiejś myśli, gdy potrzebujemy porady, czy też jakiejś wskazówki, albo po prostu chwili ciszy.

Słowa Naguala niosą ze sobą ponadczasową mądrość i skłaniają do zatrzymania się, przyjrzenia samemu sobie, dostrzeżenia otaczającego nas piękna i pokazujące to, czego możemy się z danego doświadczenia nauczyć. Odnajdziemy w niej wiele mądrych spostrzeżeń, lekcji i wiedzy, które uświadamiają nam to, czego na ogół nie dostrzegamy.

Za możliwość poznania tej pięknej książeczki dziękuję wydawnictwu Roberta Noble





3 komentarze:

  1. Bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki. Lubię takie, które skłaniają do zajrzenia w głąb siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wydane. Pozdrawiam Mirko, Jarek, teraz mniej siedzę w ezoteryce, chociaż świadome sny jeszcze mi się zdarzają :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami takie sentencje potrafią nieść w sobie dużą moc.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty