24 października 2022

"Podróż przedślubna" - zapowiedź patronatu

POD PATRONATEM OAZY
W LISTOPADZIE
ukaże się najnowsza powieść pani Ewy Lenarczyk
"Podróż przedślubna"!


Do ślubu nie doszło, ponieważ dzień wcześniej narzeczona oznajmiła Adamowi, że zmieniła zdanie. W podróż poślubną postanowił pojechać sam, bo drugi bilet sprzedał na internetowej aukcji. Jakież było jego zdziwienie, kiedy na miejscu zastał w wynajętym domku kobietę i jakby tego było mało, noszącą to samo nazwisko co on!

Okazało się, że to samo nazwisko było zupełnym przypadkiem, a pani kupiła sprzedane przez niego miejsce, tylko w biurze nikt nie wziął pod uwagę, że w jednym domu kwateruje dwoje całkiem obcych sobie ludzi.

Interwencja u przedstawicielki biura podróży nic nie dała, więc od pierwszego dnia zaczęło się niełatwe życie pod jednym dachem. Utrudnione nie tylko przez traumę porzuconego narzeczonego ale i ciężkie przejścia zdrowotne jego żony-nie-żony, która krótko przed wyjazdem z Polski przeszła operację usunięcia oponiaka, chowa więc przed światem ogoloną na łyso głowę.

"Podróż przedślubna" już wkrótce w księgarniach!

a niedługo moja recenzja



6 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu Mirko. Sięgnę z pewnością po książkę. Pozdrawiam, Jarek. Z rana 13 minut na zakupach, potem Publiczna. Wypożyczyłem między innymi "Nauczycielkę z getta".

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję patronatu i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że i tym razem nie zawiodę oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty