23 grudnia 2020

Świąteczne prezenty wydawnicze na mojej półce




Takie dni jak dzisiejszy mógłby być codziennie! Tuż przed Gwiazdką dotarły do mnie dwie wspaniałe książki. Jedna z nich jest powieścią a druga publikacją z mnóstwem praktyczmej wiedzy.

Najpierw dotarła do mnie "Nawiść", której wyczekiwałam z zaintersowaniem Przyszła oryginalnie zapakowana i z dedykacją napisaną na osobnym papierze przypominającym dawne  "listy". W notce można o niej przeczytać, że:  to historia zaciekłego wroga chrześcijaństwa, który ochrzczony siłą, pragnie… swój lud ochrzcić z własnej woli. To czarna baśń. Opowiadająca o przedchrzcie terenów, które długo potem nazwano Polską. Oraz o powodach, dla których władca swoich czczonych od wieków bogów nagle chce zamienić na boga najśmiertelniejszego wroga. To baśń skrzywiona. Oparta na fakcie historycznym. A także łącząca wodne legendy z Krakowa i Warszawy. To melobaśń. Gdzie w tle trójka młodych bohaterów walczy o swoje serca i ciała. Nie wiedząc o tym, że są rodziną.

Intrygujące, prawda? [moja recenzja]



Drugą książką jest "Tajemnica Zdrowia. Synchronizm" - kompendium wiedzy dotyczącej zdrowia człowieka. Jest jedynym w swoim rodzaju, nowatorskim zestawieniem najskuteczniejszych, znanych człowiekowi metod uzdrawiania oraz astrologii medycznej. Intencją przekazania zawartych w niej tajemnic jest rozbudzenie w Czytelniku świadomości jego potencjału do przywrócenia pełnego zdrowia sobie oraz otaczającemu go światu.

Pięknie wydana, cieszy oko i napawa mnie radością jej dotykanie. Wkrótce moje wrażenia z jej przeczytania. [moja recenzja]




6 komentarzy:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty