06 stycznia 2024

[5.] 1520. - "Poczuj się dobrze" na DOBRE CHWILE

W 2023 roku powstał serwis Dobre Chwile, które nawiązało ze mną współpracę wraz z księgarnią Bonito. W ramach tej współpracy przeczytałam wiele ciekawych tytułów, których recenzje ukazały się na stronie DOBRE CHWILE. Nie wszystkie zdążyłam zamieścić u siebie na blogu, ale też jeszcze nie wszystkie recenzje ukazały się w serwisie.  Niektóre z nich są już na mojej stronie, ale nie wszystkie. Zastanawiałam się, jak rozwiązać tę sprawę i zdecydowałam, że będę zamieszczać sukcesywnie te recenzje, które będą ukazywać się na portalu recenzenckim, a na blogu zrobię odpowiednią notatkę. Będę też stopniowo zamieszczała też te, które już są na Dobre Chwile, a oto jedna z nich:


"Poczuj się dobrze"
52 sposoby na poprawę jakości życia
Natalia Sosin-Krosnowska

Wydanie: I
Data premiery 07.03.2023 r.
Liczba stron 256
Format 145 x 205 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Numer ISBN 978-83-240-9410-3
Wydawnictwo Znak
Moja ocena: 6/6

Opis od wydawcy

DROBNE RZECZY - WIELKIE ZMIANY

Gonimy za awansem, morderczo trenujemy, dążymy do ciągłego rozwoju, wykreślamy kolejne pozycje z listy zadań.

W social mediach widzimy wytrenowane ciała, uporządkowane domy i magiczne suplementy, które podobno leczą ze wszystkich schorzeń.

To przytłaczające!

Natalia Sosin-Krosnowska przekona Cię, że nie musisz kupować karnetu na siłownię, uczyć się pięciu języków obcych, rzucać wszystkiego i wyjeżdżać w Bieszczady, by Twoje życie było pełne i szczęśliwe. Możesz zadbać o swój dobrostan i osiągnąć mistrzostwo w self-care, wypracowując konkretne, proste i bezkosztowe nawyki.

POZNAJ 52 SPOSOBY NA LEPSZE ŻYCIE 

BEZ WYDAWANIA MAJĄTKU!

Wypróbuj choć jeden - od razu poczujesz różnicę.
Może zaczniesz dzień od szklanki ciepłej wody albo spaceru po lesie?

Autorka wszystkie te sposoby sprawdziła na sobie. Czy działają? Tak, i ma to potwierdzenie w badaniach naukowych.

Zmieniaj swoje życie krok po kroku - bez przymusu i super dokładnego planu.

Poczuj się dobrze!

"Poczuj się dobrze. Odkryj 52 sposoby na poprawę jakości życia." Drobne rzeczy prowadzą do osiągnięcia wielkich zmian. Tę tezę potwierdza Natalia Sosin-Krosnowska w swojej książce „Poczuj się dobrze”. To praktyczny poradnik, dzięki któremu wypracujesz proste, ale skuteczne nawyki i zaczniesz żyć pełnią życia, bez oglądania się na innych. Wypróbuj jeden z prezentowanych 52 sposobów na poprawę jakości życia, by poczuć różnicę. Książka „Poczuj się dobrze” Natalii Sosin-Krosnowskiej pomoże Ci zmienić swoje życie na lepsze – krok po kroku.

MOJA RECENZJA TUTAJ

 





5 komentarzy:

  1. Myślę, że warto sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Mirko, takie książki są potrzebne, pozdrawiam , Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłabym skorzytać z rad zawartych w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zainteresowana lekturą tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra książka na początek roku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty