10 stycznia 2024

[9.] 1524. - "Godni przeciwnicy"


"Godni przeciwnicy"
Danielle Steel

Data premiery 28.06.2023 r.
Liczba stron 304
Wymiary 140 x 205 mm
Oprawa miękka
ISBN 978-83-240-8711-2
Wydawnictwo Znak
Moja ocena: 4/6

To kolejna książka, której recenzja ukazała się na Dobre Chwile, więc poniżej zamieszczam notę redakcyjną i zapraszam do poznania mojej recenzji.

Opis od wydawcy

Jak być kobietą sukcesu w świecie zdominowanym przez mężczyzn?

Spencer od zawsze wiedziała, że jej przeznaczeniem jest przejąć rodzinny biznes. Dom towarowy Brooke's został założony przez jej dziadka w 1920 roku i stał się najbardziej luksusowym i prestiżowym miejscem w Nowym Jorku.


Kobieta szybko wychodzi za mąż, chcąc wypełnić pustkę po śmierci dziadka. Gdy jej mąż nalega na sprzedaż firmy, Spencer za wszelką cenę chce chronić imperium i decyduje się na rozwód, zostając sama z dwójką dzieci.

Gdy firma wpada w kłopoty finansowe, oferta biznesowa od bogatego inwestora wydaje się być odpowiedzią na wszystkie problemy. Spencer staje przed trudnym wyborem - zaryzykować stratę rodzinnego biznesu czy uzależnić przyszłość firmy od jego decyzji? A może Mike i jego propozycja są tym, czego potrzebowała?

Godni przeciwnicy to przejmująca opowieść o kobiecie biznesu, której przeznaczenie daje szansę, by obdarzyć zaufaniem kogoś więcej niż tylko samą siebie.


MOJA RECENZJA TUTAJ

Książkę przeczytałam, dzięki współpracy z księgarnią Bonito


i serwisem DOBRE CHWILE





6 komentarzy:

  1. Nie łatwo jest odnaleźć się w świecie mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem raczej nie dla mnie, pozdrawiam, Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  3. Męski świat nie jest przychylny kobietom

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie czytałam książek tej pisarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, aczkolwiek godna polecenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie czytałam Pani Steel, ale jestem bardzo ciekawa tej książki. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty