08 lutego 2022

"Niepokorna" i "Miłość na sprzedaż" - zapowiedź recenzji



Na moją półkę trafiły dziś nowe tytuły od wydawnictwa Amare.

♥"Niepokorna" to romantyczna i pikantna opowieść udowadniająca, że koniec jest zarazem początkiem czegoś nowego, a miłość przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie...

Dla Ivy Storm ten rok nie mógł zacząć się gorzej. Właśnie rzucił ją narzeczony, a marzenie o posiadaniu dziecka stało się niemożliwą do zrealizowania mrzonką. Z pomocą najlepszej przyjaciółki odzyskuje jednak równowagę i postanawia zawalczyć o własne szczęście. Daje sobie dwanaście miesięcy, by zostać matką. Nawet jeśli potencjalnego ojca swojego dziecka miałaby znaleźć w ekskluzywnym klubie dla swingersów…

Jedna noc, jedna nieodwracalna decyzja i konsekwencje, które przerosłyby każdego. Życie Ivy dopiero teraz nabiera prędkości, a każdy kolejny wiraż jest po stokroć bardziej niebezpieczny niż poprzedni…


♥"Miłość na sprzedaż" to historia Sarah, która jest gotowa poświęcić wszystko, by zdobyć pieniądze na opłacenie opieki dla schorowanej babci. Dziewczyna jest przekonana, że zatrudniając się w ekskluzywnej agencji towarzyskiej, szybko zgromadzi odpowiednią sumę pieniędzy. Jej pierwszym klientem jest Alex, który po kilku spotkaniach prosi ją o przysługę – Sarah ma towarzyszyć mu podczas weekendu spędzonego w domu jego rodziców. Właśnie tutaj spotka kogoś, kto sprawi, że dziewczyna pozna prawdziwe znaczenie słowa "namiętność", a w jej życiu nic już nie będzie takie samo, jak wcześniej...

To pierwsza część serii, której tom drugi "Miłość na kredyt" poznałam w zeszłym roku. Wówczas napisałam, że nie miałam okazji poznać tomu pierwszego. Taka okazja nadarzyła się teraz, dzięki wydawnictwu AMARE.


Jak widać, czekają mnie gorące lektury.

3 komentarze:

  1. Super, że będziesz miała okazję przeczytać pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury życzę. Tym razem jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę miłej lektury. Gratuluję nabytków Mirko. Serdecznie pozdrawiam, Jarek :-) .

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty