09 lutego 2022

"I BĘDĘ CIĘ KOCHAĆ AŻ DO ŚMIERCI" - na mojej półce

DZIŚ PREMIERA!

W dniu premiery dotarła do mnie
NAJNOWSZA KSIĄŻKA ANNY KASIUK! 

"I BĘDĘ CIĘ KOCHAĆ AŻ DO ŚMIERCI"


Rita zawsze kochała wiatr we włosach. Młodość upływała jej na ciągłych zabawach i imprezowaniu, a jeśli wpadała czasem w kłopoty, wyciągał ją z nich kochający mężczyzna.

Tomasz sam nie stroni od drobnych występków, ale gdy łobuz spotka swoją prawdziwą miłość, może zrobić dla niej wszystko. Może się dla niej zmienić i wkroczyć na dobrą drogę do szczęścia.

I gdy już kochankowie mieli stanąć na ślubnym kobiercu, Tomasz wplątuje się w obronie narzeczonej w tragiczną w skutkach bójkę i trafia do więzienia.

Rita zaś odnajduje szczęście u boku innego. Zakłada rodzinę, ląduje w spokojnym mazurskim miasteczku, gdzie wraz z mężem prowadzi pensjonat nad jeziorem. Sielanka zostaje jednak nagle przerwana, gdy w drzwiach pojawia się ON.

Prowokujący i piękny jak przed laty…

Związek z zazdrosnym i dość gwałtownym mężem, przeplatana seksem przyjaźń z lokalnym policjantem i szalone, niekontrolowane porywy serca do dawnej wielkiej miłości.

Czy tym razem Rita zdoła dokonać właściwego wyboru? Czy podąży za rozumem czy za sercem?

A tak się wszystko zaczyna:


Od dziś w księgarniach!



2 komentarze:

  1. Gratuluję autorce w dniu premiery, a Tobie życzę wspaniałej lektury. Na pewno przeczytam te książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej lektury. Na pewno w wolnej chwili do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty