15 lutego 2022

MIŁOŚĆ NA WŁASNOŚĆ na mojej półce

 


JUŻ 25 LUTEGO 2022 R.
trzecia część serii o niełatwej miłości
MIŁOŚĆ NA WŁASNOŚĆ
 Sandry Robins

Najpierw była "Miłość na sprzedaż", potem "Miłość na kredyt", a teraz "Miłość na własność". 

Tym razem bliżej poznamy wyniosłą i pewną siebie Sue, która od lat zarządza ekskluzywnym domem publicznym zwanym Rezydencją, ciesząc się szacunkiem zatrudnionych tam dziewczyn. Aby jednak zapracować na swoją pozycję, musiała pokonać wiele przeszkód, które zostawiły w niej trwały ślad. Sue nie chce zostać nigdy więcej zraniona, dlatego trzyma mężczyzn na dystans. Zaangażowana w swoją pracę i zamknięta na nowe uczucie Sue skrywa tajemnicę, którą chce chronić za wszelką cenę. Ale wkrótce przekona się, że nie da się w nieskończoność uciekać przed prawdą o sobie…

Każdy tom to osobna historia opowiadająca o jednej bohaterce, więc można je czytać niezależnie. Ja poznałam losy Amy w "Miłości na kredyt" i teraz będę poznać pozostałe dziewczyny z Rezydencji.




9 komentarzy:

  1. Przyciągające uwagę tytuły ale akurat nie jestem pewna czy to mój typ książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa premiera. Książka na pewno znajdzie swoich sympatyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładki przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że ta książka wzbudzi zainteresowanie wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nabytku Mirko, serdecznie pozdrawiam, Jarek :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprzedaż, kredyt, własność - taka kolejność ma sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim stylu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty