07 grudnia 2021

"Truciciel" - Pod moim patronatem!



 
Najnowsza powieść Karoliny Kasprzak-Dietrich!

"TRUCICIEL"


Karolina Kasprzak-Dietrich - pisarka zafascynowana życiem i otaczającą go przyrodą, która dużo czyta, jeszcze więcej pisze. Twórczyni kryminałów (Grabarz, Podstępna schiozofrenia, Velveteen youth, Moje córki,) powraca w świetnym stylu z pierwszym erotykiem „Truciciel”, niosącym ogromny ładunek emocjonalności…

"Wyobraź sobie, że kończysz związek jednym zdaniem.. a potem latami rozrywa Ci serce z tęsknoty...

„Czasem wyobrażałem sobie… Ona jęczy z podniecenia i krzyczy z bólu. Ale ten ból jej się podoba. Po wszystkim… zostawiam ją rozpaloną i samotną. Nigdy potem nie wracam, no chyba że w następnym marzeniu, ale to się nie liczy, bo scena jest taka sama.”

Ruszyła przedsprzedaż na stronie Studio  Milion





5 komentarzy:

  1. Fabuła zapowiada się ciekawie. Fajny patronat medialny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu Mirosławo, tym razem jednak chyba nie do końca książka dla mnie, serdecznie pozdrawiam, Jarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie patronatu. Choć nie jest to książka dla mnie, na pewno zyska wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty, choć fabuła ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty