08 grudnia 2021

Książka "TUŻ OBOK" jako wsparcie dla autorki

 


„Tuż obok” to książka będąca prośbą o pomoc. Każdy, kto ją kupi, wesprze autorkę chorującą na SM, w zbieraniu środków na leczenie, rehabilitacje i środki medyczne.

To zbiór pięciu niesamowitych opowiadań, w których tytuł każdego z opowiadań ma kluczowe znaczenie. W każdej historii tytuł ma kluczowe znaczenie. Przekonujemy się o tym, stopniowo zmierzając do zaskakującego zakończenia. Bohaterowie opowiadań to przeciętne osoby, z którymi można, choć nie zawsze powinno się utożsamiać. W całości nie brakuje wymownych aluzji, dygresji, groteski, ironii, tragizmu, dobrego humoru, czy pytań zmuszających do krytycznej refleksji.

I tak zaczniemy od opowiadania WSZYSTKO WRACA, w którym sadystyczna Liliana czerpie chorą satysfakcję ze znęcania się nad swoimi pacjentami, a niebawem będzie jej dane upokarzać własnego ojca. Opowiadanie PANI POZNA PANA ukazuje Malwinę, która prowadzi desperackie poszukiwania szczęścia w Internecie. To nie najlepszy pomysł – przekona się ten, kto przeczyta to interesujące opowiadanie.


dostępna TUTAJ i TUTAJ



Agata Orzechowska o sobie:

Zrodzona w burzy 1983 roku, zażywająca medyczną marihuanę, niepełnosprawna kobieta z marzeniami. Przyjęłam motto życiowe: „nie pójdę, bo nie mogę, ale dojdę, bo chcę”, i marzę nieśmiało, żeby okazało się prawdziwe. O ile istotnie raczej nie zacznę znów chodzić, coś przecież mogę. Podobno pisanie idzie mi całkiem nieźle, ale nie mnie oceniać. Myślę, że Państwo w tej kwestii, będą zdolni do dokonania najbardziej rzetelnej oceny.

WKRÓTCE MOJA RECENZJA


9 komentarzy:

  1. Książka ciekawa,a cel szczytny, więc na pewno kupię i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel, warto wspierać takie inicjatywy, dobro zawsze powraca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę z opóźnieniem - blogger miejscami szwankuje. A chciałem napisać, że książka ciekawa i cel szczytny. Popieram :-) I pozdrawiam serdecznie po kilku godzinach spędzonych w Krakowie, a pozdrawia Jarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że propagujesz takie akcje. Książka mnie wstępnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może również zdecyduję się wesprzeć autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że napisałaś o tej książce. Mam nadzieję, że zyska duże grono czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry sposób na zebranie funduszy przez chorą osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczytny cel, warto kupić książkę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty