18 marca 2022

Tygodniowy przegląd czytelniczy - czyli nowości i premierowe lektury na mojej półce!

I znowu kolejny tydzień za nami, a u mnie kolejne nowości pojawiły się na mojej czytelniczej półce. Ci, co uwielbiają czytać, wiedzą, jakie to super uczucie, gdy kurier puka do drzwi z paczuszką z cudną zawartością. U mnie za każdym razem czuję podekscytowanie. W tym tygodniu dotarło do mnie dosyć dużo książek. 

Od portalu  Sztukater, z którym współpracuję od kilku lat i dzięki temu przeczytałam nie jedną ciekawą książkę:

oraz  serwisu nakanapie.pl z Klubu Recenzenta, który też dostarcza mi świetnych lektur. Podobnie jak Wydawnictwo AMARE,  Wydawnictwo Muza, Oficynka i Jaguar.


Wśród nowości zawitała do mnie dzisiaj
najnowsza powieść pani Anety Krasińskiej 
o której pisałam notkę TUTAJ

"Autentyczne wydarzenia i postaci historyczne stały się tłem do opowiedzenia uniwersalnej opowieści o człowieku postawionym w skrajnej sytuacji, który rozpaczliwie walczy o zachowanie człowieczeństwa."
dr Adam Sitarek,
centrum Badań Żydowskich Uniwersytetu Łódzkiego

To powieść pełna emocji, która na pewno długo pozostanie w pamięci!

Początek II wojny światowej. Łódź. Młoda nauczycielka Laura, z miłości do męża pochodzenia żydowskiego, podejmuje drastyczną decyzję i dobrowolnie zamieszkuje z jego rodziną w łódzkim getcie. Mimo wielu obaw nie jest do końca świadoma, co to oznacza. Wie jedno: kocha i nie potrafi żyć bez swojego ukochanego.



Dziś także pojawiło się w moich progach
 najnowsze dzieło pani Katarzyny Bondy 
którego premiera będzie miała miejsce 
23 marca 2022 roku!


ŚWIAT ALFONSÓW I PROSTYTUTEK 
JEST ZAMKNIĘTY DLA POLICJI. 

DO AKCJI WKRACZA 
DETEKTYW JAKUB SOBIESKI

Katarzyna Bonda otwiera nową serię powieści kryminalnych! Zaczyna od okrutnej zbrodni, w której życie tracą młode piękne kobiety. Były policjant Jakub Sobieski nieformalnie wkracza do akcji. Zrobi wszystko, by złapać sprawcę. Tropy prowadzą w przeszłość, do niewyjaśnionej zbrodni sprzed lat. Czy pragnienia mordercy znów dały o sobie znać? Pewne jest, że były policjant stanie oko w oko ze skumulowanym złem.

🔶"O WŁOS" pokazuje jak cienka jest granica między fascynacją, a obsesją"🔶

Kabaty. Osiedle jednej z warszawskich dzielnic, której południową granicę wyznacza Las Kabacki. To tu policja znajduje zmasakrowane zwłoki młodej kobiety. Ale to nie koniec makabrycznych odkryć, bo w trakcie przeczesywania okolicy okazuje się, że ciała są dwa, a z życiem w dramatycznych okolicznościach pożegnały się siostry Sapiega. Wkrótce śledczy trafiają na coś jeszcze: spięty zieloną wstążką pukiel blond włosów, który z całą pewnością nie należał do zamordowanych kobiet. Czy kosmyk jest zapowiedzią następnych zbrodni?

Gdy ginie kolejna kobieta, nikt nie ma już wątpliwości: Kosiarz z Kabat, bo tak okrzyknęły go media, wciąż działa. Do akcji nieformalnie wkraczają były policjant po przejściach Jakub Sobieski i walcząca rozmaitymi sposobami o awans aspirant Ada Kowalczyk.


7 komentarzy:

  1. Ekstra. Nową książkę Anety Krasińskiej muszę koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ciekawych tytułów. Nauczycielka z getta właśnie dziś do mnie dotarła i wkrótce będą ją czytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wśród nowości na półce widzę „Śmierć tłumacza”, którą już czytałam i która bardzo mi się podobała. Ciekawe, jakie będą Twoje wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same smakowitości Mirko. Ja teraz stawiam na biblioteczne albo e - booki. Tych mam pełno. Życzę miłej lektury . I zaczytanego weekendu. Ps. kupuję jednak kalendarze, terminarze i podręczniki ;-). A pozdrawia Jarek, znad dwóch czytników :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacne książeczki <3 aż bym się chciała do nich dobrać. Nie znałam portalu Sztukater muszę obczaić. Niedawno dołączyłam do Klubu Recenzenta Na kanapie. Wcześniej ksiażki też bralqm z portalu granice i sporo zdobyłam w konkursach na Lubimy Czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, przebogato. I zgadzam się, odbieranie paczusiek książkowych od kurierów, to cudowne uczucie. I bardzo zainteresowała mnie książka Pani Anety! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nauczycielka z getta" mogłaby mnie zaciekawić...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty