05 września 2021

Nowe książki na mojej półce


W ostatnich tygodniach pojawiły się trzy tytuły, którym miałam przyjemność patronować medialnie. Pisząc o nich moje recenzje, korzystałam z wersji elektronicznych, natomiast teraz mogę ocenić ich walory wizualne. Wszystkie poniższe tytuły zostały wydane  przez Wydawnictwo Psychoskok.

Powieść "Projekt wolność" ukazała się 21 lipca 2021 roku


W mojej patronackiej recenzji napisałam, m.in.;

Ponownie dałam się wciągnąć w fabułę pełną niespodziewanych splotów wydarzeń, nietuzinkowymi postaciami i zaskakującymi rozwiązaniami. Pani Milena Pastuszak nie daje ani chwili wytchnienia i spokoju trzymając czytelnika w napięciu i tworząc atmosferę zagrożenia.

To powieść złożona z kilku wątków, z których najbardziej fascynujący dotyczy relacji Chrisa i Alex. Po przeżyciach z „Projektu Koniczyna” oboje wyszli z głębokimi traumami i ranami psychicznymi i teraz muszą na nowo zbudować łączącą ich wcześniej więź i zaufanie. Nie jest to proste, gdyż Chris wydaje się nie wykazywać zainteresowania losami Alex a z kolei dziewczyna nie potrafi otworzyć się na kiełkujące uczucie.

"Lila" miała swoją premierę 23 lipca 2021 roku. 


W mojej patronackiej recenzji napisałam, m.in.;

To opowieść o miłości z wątkiem mafijnym, ale nie jest to typowy romans mafijny. Na pierwszy plan wysuwają się relacje między Lili i Marco, w które wplecione zostały wątki związane z rodzinnymi tradycjami, biznesowymi układami i włoskimi klimatami. Ta część podobała mi się bardziej, niż "Piękny” ze względu na mniejszą ilość wulgaryzmów i prostackich zachowań. Oczywiście są też sceny erotyczne, ale nie dominują nad całością, lecz jedynie mają charakter dopełniający.


Premiera książki "Lakier  do paznokci" odbyła się 18 sierpnia 2021 roku. 


W mojej patronackiej recenzji napisałam: 

W swojej debiutanckiej książce „Lakier do paznokci” autorka stworzyła niezwykle bogaty, barwny i różnorodny obraz kobiety, pokazując jej siłę, odwagę, zaradność, ale też przebiegłość i perfidność. Są wśród nich typowe Matki Polki, kobiety wyzwolone, pragnące miłości, kochające, maltretowane ale też pewne siebie, seksowne i potępiane przez społeczeństwo. Kobiety z ambicjami i marzeniami. W każdym z tych portretów, z pewnością można się przejrzeć i zobaczyć samych siebie, odszukać własne cechy albo kogoś z własnego otoczenia. To kobiety, które spotykamy każdego dnia na ulicy, w pracy w sklepie, w mieście bądź na wsi, ale zawsze są to kobiety zmagające się z jakimiś przeciwnościami losów, opiniami ludzi, dążące do spełnienia marzeń, pragnące być kochane i szanowane. Są matkami, siostrami, babciami, córkami, żonami, kochankami, kobietami pracującymi czy gospodyniami domowymi.



2 komentarze:

  1. Życzę satysfakcjonującej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Bardzo ciekawe patronaty i przy tym, interesująca propozycje do czytania.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty