31 grudnia 2023

Ostatni post ... w tym roku


Nawet nie wiadomo kiedy przemknął mi 2023 rok, w którym działo się bardzo dużo zarówno w sferze prywatnej, jak i czytelniczej. Za progiem czeka nas rok 2024, który niesie nadzieję, że lepsze czasy, chociaż z pewnością łatwo nie będzie. Czuć jednak świeży powiew. 

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaglądali na mój blog w ciągu ostatnich 365 dni, za komentarze, miłe słowo i zainteresowanie tym, co mam do powiedzenia na temat przeczytanych książek. Było ich naprawdę sporo i nie jestem w stanie wymienić wszystkich, ale niektóre umieszczam w fotkach poniżej. Nie byłoby to możliwe bez wspaniałych współprac z wydawnictwami i serwisami takimi jak Jaguar, Novae Res, Amare, Zaczytani, Zysk i S-ka, Muza, Sztukater, księgarnia Bonito, Dobre Chwile, Grupie Helion, Klub Recenzenta nakanapie.pl i Klub Recenzenta Sorus. Dziękuję też autorom, którzy mi zaufali i mogłam poznać ich najnowsze dzieła: Robert Noble, Anna Głowacz, Paweł Fleszar, Izabela Szyłko, Monika Marin, Konrad Makarewicz, Wojciech Kulawski, Karolina Dietrick Kasprzak, Agnieszka Andrzejczak i Urszula Pieńkowska.











źr. zdjęcia: pinterest.com


4 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie. Mam nadzieję, że przyszły czytelniczy również przeżyjemy wspólnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Mirko, pozdrawiam, Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku. Oby 2024 przyniósł ci same cudowne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ależ mnogość tytułów! Serdecznie gratuluję i podziwiam systematyczności 🙂

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty