11 września 2023

"Pochłonięte" - Dziś premiera!

 W dniu dzisiejszym premiera książki 

"POCHŁONIĘTE" 

zapewniająca moc wrażeń i emocji!


"Pochłonięte" autorstwa Martyny Bielskiej to książka, która wciąga w mroczny wir tajemnic i zaskakujących zwrotów akcji. Nie pozwala oderwać się, aż do ostatniej strony.

Demony mrocznej przeszłości Białegostoku wracają, 
by upomnieć się o tych, o których nikt nie chce pamiętać…

Białystok, początek pandemii.

Choć wszyscy pochowali się w domach w strachu przed zarazą, nie oznacza to, że na ulicach zrobiło się bezpieczne. Wręcz przeciwnie, to wymarzony czas na zabijanie. Dla prokuratora Narwiańskiego właśnie zaczyna się najtrudniejszy rozdział w jego dotychczasowym życiu zawodowym. Odnalezione przypadkowo zwłoki młodej kobiety, zabarwione na jaskrawy róż, są początkiem wyrachowanej gry mordercy z organami ścigania. Gry, w której każde kolejne ciało naprowadza na trop najmroczniejszych kart historii miasta.

Czy Narwiańskiemu uda się rozwikłać zagadkę i odkryć, dlaczego mściciel wybiera na swoje ofiary pacjentki z oddziału onkologicznego? Co łączy te zbrodnie z zagładą białostockich Romów, o których tragicznym losie nikt już nie chce pamiętać?

Mroczny labirynt przeszłości.

Białystok podczas pandemii skrywa mroczne tajemnice. Czy jesteś gotowy by je poznać?

7 komentarzy:

  1. Wspaniale zapowiadająca się premiera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie, pozdrawiam, Jardian ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis fabuły mnie zaciekawił. Czekam więc na twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zbytnio mnie nie zaciekawiła, ale na pewno znajdzie swoich czytelników :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być rzeczywiście bardzo mroczna, czekamy na recenzję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy sposób dzielenia tytułu - w pierwszej chwili nie skojarzyłam, że to podział :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty