10 lutego 2021

Legalni zabójcy i dziewczyna z traumą na mojej półce

 

Luty zdecydowanie mnie rozpieszcza pod względem czytelniczym, gdyż wzbogacił moją biblioteczkę o kolejne tytuły. Tym razem dzięki portalowi Czytajmy Polskich Autorów otzrymałam dwie książki: "Hannah" i "Sekcja legalnych morderców.  Preludium" Poniżej krótkie notki a obok znajdują się linki do moich recenzji.

"Hannah" to opowieść o dziewczynie, która przeżyła piekło. Mimo że od koszmarnej nocy, która całkowicie zmieniła jej życie, minął rok, bolesne wspomnienia wciąż powracają. By się od nich odciąć, dziewczyna decyduje się rozpocząć studia w Nowym Jorku z dala od domu i wspomnień. Początkowo nastawiona sceptycznie do zawierania znajomości, z czasem zaczyna się przekonywać do niektórych ludzi poznanych na kampusie. Gdy nowi przyjaciele odkrywają jej tragiczną przeszłość, okazują jej pełne wsparcie i namawiają do rozpoczęcia terapii, która ma pomóc w walce z traumą.

Wkrótce jednak na horyzoncie pojawia się nowy problem. Will Logan – gwiazda uczelni i wieczny imprezowicz – który każdą noc spędza w łóżku innej dziewczyny. I choć początkowo oboje czują do siebie jedynie niechęć, może się okazać, że łączy ich znacznie więcej, niż kiedykolwiek mogliby przypuszczać… [moja recenzja]

W powieści "Sekcja legalnych morderców. Preludium" cel jest jeden – złoto ukryte przez Inków. Żeby je zdobyć, oddelegowano specjalny samolot, zebrano grupę garimpeiros gotowych do ciężkiej pracy w dżungli oraz przetransportowano sprzęt mający ułatwić i przyspieszyć pracę poszukiwaczy złota. A czasu nie ma zbyt wiele – raptem jakieś trzy i pół miesiąca, nim zacznie się pora deszczowa. Wszystko zostało dokładnie przemyślane, a skarby zdają się czekać na wyciągnięcie ręki. Henry McGregor, dowódca wyprawy, nie wziął pod uwagę tylko jednego – tego, że nie wszyscy członkowie eskapady są gotowi poddać się jego woli i że jest wśród nich ktoś, komu wcale nie zależy na złocie. Wkrótce okaże się, że ten wyjątkowo sprytny gracz może zamienić zaplanowaną w najdrobniejszych szczegółach akcję w niebezpieczną walkę o przetrwanie… [moja recenzja]



4 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty