17 lutego 2021

Czy prawdziwa miłość naprawdę istnieje? - nowość od Novae Res u mnie


Prezentów serwowanych przez miesiąc luty ciąg dalszy, gdyż dziś dotarła do mnie książka "Zawsze tylko Ty" od wydawnictwa Novae Res. Poniżej notka redakcyjna

Czy prawdziwa miłość zdarza się tylko raz w życiu?

Alicja, młoda studentka psychologii, od czterech lat jest zaręczona z Kamilem. Dziewczyna coraz częściej zaczyna jednak dostrzegać, że w ich związku coś się psuje - ukochany nie poświęca jej już tyle czasu i uwagi, co kiedyś, przez co oboje zaczynają się od siebie oddalać. Sytuację komplikuje fakt, że w życiu Alicji nagle pojawia się nowy mężczyzna. Paweł, przystojny i inteligentny kolega z uczelni, bardzo szybko staje się dla niej kimś więcej niż zwykłym znajomym ze studiów. Nieuchronnie zbliża się moment, w którym nie da się już dłużej uciekać przed wyborem: serce czy rozum? Może się okazać, że będzie już za późno, by podjąć słuszną decyzję…

Paweł nie mógł się skupić, gdy widział Alicję. Sam nie wiedział czemu, ale odczuwał szybsze bicie serca. Odkąd zobaczył ją po raz pierwszy, czuł, że ta dziewczyna musi być wyjątkowa. Była tak piękna i inteligentna, że momentami Paweł nie mógł oderwać od niej wzroku.

Zapowiada się całkiem interesująco, prawda?




3 komentarze:

  1. Myślę, że mogłabym się skusić. Lubię bowiem takie czytelnicze klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie moje klimaty, na odstresowanie lubię takie książki właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wpisuje się w moje gusta czytelnicze. ��

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty