14 sierpnia 2019

Wkrótce premiera!


Już na początku września swoją premierę będzie miała powieść pod intrygującym tytułem "Lucyfera". Autorami są Jerzy Masłowski i Wojciech Cegielski a książka ukaże się dzięki Wydawnictwu Psychoskok. Nie jest to jednak żaden horror lecz dobrze poprowadzony thriller psychologiczny. którego akcja  rozgrywa się w najbardziej metafizycznym zakątku Francji – Prowansji.

Książka pod patronatem Oazy Recenzji!

Tutaj znajdziecie moją przedpremierową recenzję, ale już teraz mogę napisać, że trudno mi oderwać się od czytania. 

Popularna polska aktorka – Maria Niewiadomska przyjeżdża do Prowansji, by zagrać główną rolę w filmie słynnego francuskiego reżysera. W podróży towarzyszy jej mąż, Jakub będący na co dzień jej managerem. Produkcja okryta jest tajemnicą i oboje nic nie wiedzą o zamyśle reżysera, co jest kluczową intrygą powieści. Wkrótce po dołączeniu do ekipy filmowców, małżonkowie dostają się w wir zagadkowych, zaskakujących wydarzeń, które wkrótce prowadzą do pełnych napięcia zdarzeń i szokujących odkryć...

2 komentarze:

  1. Fabuła jest bardzo interesująca. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu i czekam na Twoje wrażenia po lekturze. 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty