29 sierpnia 2019

Uwaga! Nadchodzi "Lucyfera"!


źr. zdjęcia:
Facebook strona wydawnictw
6 września 2019 roku pojawi się w księgarniach fascynująca książka pt.: "Lucyfera". Mnie ten tytuł skusił i zaintrygował, dlatego podjęłam się patronatu nad tą powieścią. Nie zawiodłam się, bo fabuła mnie wciągnęła nie tylko dziejącą się akcją ale przede wszystkim wysuwanym teoriom. 

Miesiąc temu miałam okazję poznać jej treść i swoje wrażenia opisałam w mojej  przedpremierowej recenzji . w której m.in. napisałam, że "ta powieść wciąga i fascynuje od samego początku aż do ostatniej linijki tekstu. Z rozdziału na rozdział coraz bardziej oplątywała mnie sieć intrygujących rozmów, poruszanych tematów, interpretacji znanych cytatów z Biblii, faktów historycznych tak, że  trudno było mi oderwać się od śledzenia kolejnych wydarzeń".

Poniżej zamieszczam  niewielki fragment tej powieści: 






3 komentarze:

  1. W wolnej chwili przeczytam fragmenty. Jestem zainteresowana tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poświęciła bym czas lekturze tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach chętnie bym ją przeczytała. Żeby jeszcze dało się rozciągnąć dobę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty