23 sierpnia 2019

Kryminał i historia czyli nowości na mojej półce

Dziś dotarły do mnie kolejne nowości z Wydawnictwa Psychoskok. Każda z nich reprezentuje inny gatunek. Jedna z nich jest kryminałem, natomiast druga dotyczy jednego z mało znanych epizodów z historii II wojny światowej.


Książka pt.: "Urodzinowy prezent dla Hitlera" będzie miała swoją premierę 02 września 2019 roku. Piotr Jan Nasiołkowski prezentuje wyniki swojej wieloletniej współpracy z monachijskim dziennikarzem i historykiem, doktorem Michaelem Heimem. Ich odkrycia mogą być jedną z największych sekretów i sensacji II wojny światowej.

Skarżysko Kamienna rok 1937. Brunon Kudrewicz i Ryszard Zygmuntowicz to dwaj maturzyści, których łączy wieloletnia przyjaźń. Ich miłością jest latanie, więc trafiają do Szkoły Podchorążych Lotnictwa w Dęblinie. Książka jest upamiętnieniem tych dwóch pilotów, którzy wzięli udział w ważnej operacji wojskowej i do tej pory nie zostali docenieni.

Cieszę się, że mogę  ją poznać przed premierą. :)

[moja recenzja]

"Sprawcy i ofiary" to kontynuacja losów bohaterów książki pt.: "Fatalny Turnus" . To powieść, która jest pełna zaskakujących wydarzeń,  na które wpływ miał turnus opisany w pierwszej części.

Nieporozumienia rodzinne, przestępcze działania, fałszerstwa i przekupstwa, śmiertelne wypadki, wyrozumiałość ofiary wobec sprawców, spełniona miłość to wszystko sprawia, że historia stworzona przez autora intryguje i wciąga.

"Fatalny turnus" bardzo mi się podobał, więc liczę na to, że "Sprawcy i ofiary" mnie nie zawiodą. [moja recenzja]





3 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty