09 stycznia 2021

"Pan Zło" na mojej półce


"Pan Zło" przybył na moją półkę i wkrótce przekonam się, czy jest tak groźny...

Notka redakcyjna wydawnictwa Borgis, zapowiada, że: To powieść, która eksploruje ludzką podświadomość, zanurzając się w mroczne, skryte, nie do końca świadome przestrzenie naszej psychiki, a więc tam, gdzie rodzi się potrzeba tworzenia i niszczenia, Eros i Thanatos, miłość i śmierć. Bohaterem „Pana Zło” Michała Długi jest wrażliwy, subtelny, inteligentny introwertyk, który odkrywa w sobie miejsce przerażające, odpychające, pełne zła, bólu i nienawiści. Jego władcą jest Pan Zło – upiorne alter ego, uosobienie destrukcyjnej energii, której Tomasz boi się i jednocześnie bardzo jej pragnie. Co narodzi się z symbiotycznego połączenia człowieka z jego Cieniem? Potwór, a może bohater?

źr. zdjęcia: wydawnictwo Borgis


5 komentarzy:

  1. Chciałabym, aby ta książka znalazła się również na mojej bibliotecznej półce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce. Brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam w takim razie na Twoją recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przyciąga mnie ten zarys fabuły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś mi już mignęła ta książka, czekam na recenzje, może być bardzo ciekawa ta książka, sama okładka już przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty