27 stycznia 2021

"Bardziej kochać siebie" na mojej półce


Na mojej półce zagościła powieść o uroczej okładce, którą otrzymałam z Klubu Recenzenta nakanapie.pl

Z opisu zamieszczonej na okładce książki:

"UKRYTY KAWAŁEK PIEKŁA W GŁOWIE TO POGORZELISKO NIEISTNIEJĄCYCH WYDARZEŃ. PRZECIEŻ NIC SIĘ NIE STAŁO, A PALI WSZYSTKO, SERCE, PŁUCA, ŻOŁĄDEK, JELITA, PARALIŻUJE..."

Złamana dusza, poranione ciało i emocjonalne pogorzelisko – oto Zuzanna. Dorosłe Dziecko Alkoholików, zmagające się z wieloletnią depresją, wielokrotnie krzywdzone i odrzucane, także przez samą siebie. Mówi o swoim życiu tak, jakby powoli otwierała zapomnianą, rodową szafę, skrywającą wiele przerażających tajemnic – a ona jest największą z nich. 

Główna bohaterka snuje swoją opowieść, pełną wstrząsających obrazów i traum z przemocowego domu, tragicznych wypadków, które naznaczyły jej dorastanie i porażek, jakie kładą się cieniem na dorosłym życiu. Stopniowo odkrywa siebie, wypowiada na głos sekrety, opisuje emocje – a wszystko po to, by przewartościować swoje życie i na gruzach wspomnień zbudować relację z samą sobą. Kto jej w tym pomoże, a kto stanie się jedynie przeszkodą na drodze do nowej siebie? Jak daleko będzie musiała się posunąć, jak głęboko wejść w bagno swojej przeszłości, by zostawić demony tam, gdzie ich miejsce i zacząć bardziej kochać siebie?

Czy "Bardziej kochać siebie" – książka Aleksandry Sztorc pomoże  zrozumieć i bardziej kochać siebie? Być może za to na pewno historia Zuzanny zajmie  długie wieczorne godziny i zaciekawi swoimi mrocznymi tajemnicami…

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi publikacjami, ale poczekam na recenzję i później ocenię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem jak zawsze na Twoją obszerną recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na swój egzemplarz tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi się ten tytuł podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty