29 listopada 2019

Nowe książki na mojej półce


Wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze Sztukatera, w której otrzymałam interesujące poradniki i dwie powieści. Wśród nich jest propozycja dla lubiących romanse, thrillery ale też interesujących się zdrowiem i zdrowym odżywianiem. Poniżej krótkie opisy redakcyjne a wkrótce pojawią się moje recenzje:

"Naturalnie w kuchni" to poradnik kulinarny napisany przez znaną prezenterkę pogody - Agnieszkę Cegielską. Przygotowała 60 przepisów na potrawy, które wzmocnią nasz organizm i wpłyną pozytywnie na nasze zdrowie. Naturalnie, zdrowo i smacznie. [moja recenzja]

W książce pt.: "Męsko-żeńska harmonia energetyczna"  autorka wyjaśnia, że kobiece jest ciało, ziemia, materia, noc, anatomia. Męskie pierwiastki to z kolei życie, umysł, powietrze, dzień, fizjologia. Ta książka ma na celu umożliwienie przywrócenia przepływów energii kobiecych i męskich w naszym ciele. Aby to uczynić, konieczne będzie przywrócenie godności ciała i zwrócenie się ku aspektom kobiecym poprzez pracę z organizmem, ćwiczenia, oddychanie, odżywianie, oczyszczanie i odblokowanie energii. Kolejny krok to zweryfikowanie przekonań i uziemienie tego, co w nas męskie. Pomoże w tym praca z przekonaniami, wierzeniami, archetypami i symbolami. [moja recenzja]


Książka pt.: "Na początku było Słowo – Sekret Przebudzenia" zawiera przekaz od duchowych przewodników, który jest słownym zapisem mistycznej, zbiorczej energii, której będziemy mogli doświadczyć podczas czytania tej niezwykłej publikacji i poczuć, jak wypełnia całe nasze ciało. Energia słów wpływa na pole energetyczne, przepływa przez wszystkie czakry i odmienia wszelkie wzorce zakłócające naszą aurę. Dzięki temu doznamy wielkiego przypływu pozytywnych uczuć i emocji, takich jak radość, nieograniczona miłość, szczęście czy optymizm. Słowo jest bowiem Boską wibracją, a energia, jaka z niego płynie jest namacalna i może zostać doświadczona w sposób fizyczny. [moja recenzja]

"Książkę i artystka" to opowieść Aleksandrze de Cordina i Eve Hamilton, którzy należą oni do dwóch różnych światów, mają też całkiem odmienne osobowości. Aleksander, następca tronu, obowiązkowy i zasadniczy, bywa irytująco władczy i apodyktyczny. Pełna uroku Eve, z powodzeniem wystawiająca sztuki teatralne, kocha swobodę. Jest spontaniczna i wrażliwa. Wydawałoby się, że tych dwoje nie może się pokochać, a ich miłość nie ma przyszłości. Tymczasem przeciwieństwa zaczynają się przyciągać... [moja recenzja

W powieści pt.: "Ostatni świadek" poznajemy doktor Kate English, która ma wszystko: wspaniałego męża i córkę, sukcesy zawodowe oraz wielką fortunę. Ale wszystko zmienia się jednej nocy, kiedy matka Kate, Lily, zostaje znaleziona martwa, brutalnie zamordowana we własnym domu.

Wieczorem po pogrzebie rozpacz ustępuje miejsca przerażeniu, gdy Kate odczytuje anonimową wiadomość: Wydaje ci się, że dzisiaj jest smutny dzień? No to poczekaj. Gdy z tobą skończę, będziesz żałować, że to nie ciebie dziś pochowano.

Zaszokowana Kate bardziej niż kiedykolwiek potrzebuje pomocy. Kiedy charyzmatyczna przyjaciółka z dawnych lat, Blair Barrington, bierze sprawy w swoje ręce, na jaw wychodzą gra pozorów, kłamstwa i zdrady śmietanki towarzyskiej Baltimore. Napięcie rośnie, przyjaciele oraz krewni Kate czują się urażeni oskarżycielskimi pytaniami Blair.

Mordercą może być każdy, ale ktokolwiek to jest, na następną ofiarę bez wątpienia upatrzył sobie Kate. [moja recenzja]

W publikacji pt.: "Oczyszczanie wątroby według Boskiego Lekarza" autor bestsellerów ze szczytów list New York Timesa, a zarazem uwielbiany na całym świecie autorytet z dziedziny uzdrawiania odkrywa, w jaki sposób wyeliminowanie nadmiernego obciążenia wątroby może pomóc w pozbyciu się szerokiego spektrum objawów i dolegliwości. Dzięki niemu weźmiesz odpowiedzialność za swoje zdrowie i zapanujesz nad nim w stopniu dotychczas absolutnie niespotykanym. Dzieli się niezrównanymi spostrzeżeniami dotyczącymi nieodkrytych funkcji wątroby. Wyjaśnia, co kryje się za wieloma problemami zdrowotnymi i oferuje szczegółowe wskazówki, jak sobie z nimi samodzielnie poradzić. [moja recenzja]



7 komentarzy:

  1. Imponujący stosik. Życzę miłej lektury Mirko i bardzo jestem ciekawa recenzji książki o oczyszczaniu wątroby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę książkę Nory Roberts. Dawno nie zaglądałam do jej prozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dawno nie czytałam książek tej autorki, dlatego ją sobie wzięłam z propozycji Sztukatera :)

      Usuń
  3. Interesujące lektury przed Tobą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czekam na książkę "Naturalnie w kuchni". Pozdrawiam cieplutko kochana :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty