20 czerwca 2022

"Terror" Tom III serii Costello Brothers - zapowiedź



Nastya Gawriłow, córka szefa rosyjskiej mafii, jest szczęśliwa u boku swojego narzeczonego, Aleksieja. Wszystko zmienia się w dniu, w którym jej ojciec, próbując uniknąć wojny z rodziną Costello, postanawia wydać ją za mąż za najstarszego z braci, Marca. Wściekła i sfrustrowana Nastya wciąż po kryjomu spotyka się z byłym narzeczonym. Jednak z czasem jej niechęć do męża zaczyna słabnąć, a w jej miejsce pojawia się… pożądanie. Namiętny seks przeradza się we wzajemną fascynację, a stąd już tylko krok do prawdziwego uczucia… Tymczasem okazuje się, że ich małżeństwo, zamiast zażegnać wojnę, wywołało nową. Czy uda im się ocalić miłość i jednocześnie pozostać przy życiu?

Przeszył mnie zimny dreszcz. Jak, do cholery, miałam poślubić Marco, skoro byłam zaręczona z Aleksiejem? Od ponad czterech lat byliśmy szczęśliwą parą, a dwa miesiące temu w końcu zdobył się na odwagę i poprosił mnie o rękę, a ja chociaż nie chciałam brać ślubu w tym wieku, bez wahania się zgodziłam. Nawet ojciec był zadowolony z takiego obrotu sprawy, a przynajmniej tak mi się wydawało. Nigdy nie mówił mi, co powinnam robić i jak powinnam żyć, ale wiem, że zależało mu na tym, abym poślubiła Rosjanina. Rodzina Aleksieja była połączona z naszą interesami, jednak on sam zawsze odcinał się od tego życia, co dodatkowo podobało się ojcu. Nie mogłam zatem zrozumieć, co takiego się stało, że zmienił zdanie, ale jednego byłam pewna. Będę walczyć i zrobię niemal wszystko, żeby nie dopuścić do tego ślubu, albo nie nazywam się Anastazja Gawriłow.

Przed Anastazją Gawriłow najtrudniejsza decyzja życiowa, od której może zależeć los innych. W najnowszej książce K.E. December dowiesz się, jak wielka potrafi być kobieca determinacja. Miłość, pożądanie, wojna… brzmi kusząco, prawda?! Ja już jestem po lekturze, teraz twoja kolej, aby wejść do świata pełnego tajemnic oraz poznać wybór Anastazji.
Gorąco polecam!
Angelika Łabuda


Jestem wybredna co do mafijnych powieści, ale Terror to książka, która spełnia moje oczekiwania w każdym aspekcie. Autorka przenosi Nas do świata pełnego intryg, niebezpiecznych mężczyzn i gorącego seksu…
Serdecznie polecam
Dakota Arizona


Terror to idealne zakończenie serii. Znajdziecie w nim wszystko co najlepsze z dwóch poprzednich części, a nawet więcej. Zemstę, smutek, rozczarowanie, ale też nadzieję, miłość i pożądanie. Jest to lektura obowiązkowa dla fanek mafijnych klimatów.
Gorąco polecam
Aleksandra Możejko


Od nienawiści do miłości… taka relacja połączyła Nastye i Marco. Autorka zaserwowała nam powieść pełną skrajnych emocji. Fabuła i bohaterowie są idealnie wykreowani… czytasz, czytasz i chcesz więcej. Z całego serducha polecam Wam tę książkę oraz wszystkie poprzednie Kamili. Każda z nich opływa w pikanterii i nieoczekiwanych zwrotach akcji.
Justyna Nowak-Wysocka, 
autorka m.in. serii „Zlecenie 999”

Przedsprzedaż powieści “Terror. Costello Brothers” K.E. December! 




4 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty