21 czerwca 2022

"Klątwa kraba" - zapowiedź

Premiera 30 czerwca 2022r.


Klątwa Kraba
seria Kryminalne intrygi Gabriela Caballero 
Tom III
Pablo Poveda

Dziennikarz na krawędzi. Historia, której nie możesz przegapić.

Gabriel Caballero, uwięziony w sidłach tajnej wojny pomiędzy handlarzami narkotyków, może ufać tylko sobie. Jest gotów zaryzykować wszystko, nawet życie tych, których najbardziej kocha.

Nowy narkotyk rewolucjonizuje ulice hiszpańskiego wybrzeża. Ci, którzy go próbują, przed śmiercią tracą rozum. Caballero będzie musiał stawić czoła wrogom i wyzwaniom. Nie pomoże mu inspektor Rojo, zraniony stratą i zajęty poszukiwaniem zaginionej żony.

Recenzja tomu I "Gabriel Caballero"
Recenzja tomu II "Wyspa ciszy"


5 komentarzy:

  1. Wielbicieli serii na pewno cieszy ta zapowiedź. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Mirko miłej lektury, na razie mam co czytać, ale nie wykluczam, że sięgnę po cykl. Pozdrawiam , po zabieganym nieco poranku ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała seria stanowi jeszcze dla mnie niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam serii, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty