02 października 2020

Satyra i kulinaria na mojej półce

Dziś zawitały u mnie dwie nowości z wydawnictwa Prószyński i S-ka  "Orzechy i pestki" Lary Gessler" oraz "Nareszcie w Dudapeszcie" Krzysztofa i Aleksandra Daukszewicza. Poniżej krótkie notki redakcyjne a wkrótce moje recenzje.

"Orzechy i pestki" to mistyczno-kulinarny przewodnik ale też pełna pasji i wyibraźni opowieść o orzecha i pestkach, bez których trudno wyobrazić sobie współczesną kuchnię. Znajdziemy w nim m.in. praktyczme porady, jak kupować i przechowywać orzechy i pestki, ich historię, obrzędy i zwyczaje z nimi związane a przede wszystkim mnóstow przepisów zarówno tradycyjnych jak i autorskich. [moja recenzja]

Książka "Nareszcie w Dudapeszcie" napisana została przez znanego satyryka Krzysztofa Daukszewicza i jego syna, Aleksandra. To rozrachunek z polską sceną polityczną ostatnich miesięcy, gdzie niepodzielnie obok pandemii rządzi pewien mieszkanieć Żoliborza. Ale tak naprawdę tę książkę napisali wszyscy, którzy wraz z obecnym rządem wstali z kolan. [moja recenzja]



4 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana, czy odnalazła bym się w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie, że Lara Gessler napisała książkę. Czekam na Twoją recenzję Mirko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że poznamy Twoją opinię o obydwu książkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! może poznam ich bliżej

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty