22 października 2020

Recenzenci poszukiwani!



Uwaga! Sztukater szuka recenzentów. Jeśli lubicie czytać książki i pisać recenzje, prowadzicie bloga, to ta prośba jest do Was. Ja korzystam z ofert Sztukatera od ponad roku i zawsze coś ciekawego znajduję w propozycjach.

"RECENZENCI KSIĄŻKOWI POSZUKIWANI:)

Portal Sztukater.pl zwraca się do Was z ofertą podjęcia współpracy recenzenckiej:) Jeśli kochacie czytać, lubicie dzielić się wrażeniami z lektury i nie obce wam pisemne formy recenzenckie, to gorąco zachęcamy do wysłania zgłoszenia:)

W zamian oferujemy darmowe egzemplarze recenzenckie pasjonujących książek rozmaitych gatunków, które czekają właśnie na Ciebie, byś mógł je przeczytać i podzielić się z innymi czytelnikami swoimi wrażeniami z lektury!

Zgłoszenia, zawierająca kilku słów o sobie i co najmniej 1 przykładową recenzję liczącą ok. 500 słów (może być link do recenzji), prosimy wysyłać na poniższy adres mailowy, tytułując wiadomość - "Nabór recenzencki".

adres mailowy: zapisy@sztukater.pl

4 komentarze:

  1. Myślę, że to dobra propozycja dla początkujących blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie tylko dla początkujących. Ja jestem w blogosferze już docyć długo i chętnie współpracuję ze Sztukaterem :)

      Usuń
    2. Ja jak byłam początkująca, jakieś 6 lat temu, to mnie nie chcieli, a teraz ja nie chcę ich, bo mam za dużo współprac, już mi wystarczy :D

      Usuń
  2. Chętnie bym się zgłosiła, ale już nie wyrabiam z tym, co teraz muszę robić, więc może za jakiś czas. 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty