06 października 2020

Tarot, dusze i kryminał - nowości na mojej półce


Dzisiejszy dzień sprawił mi dwie a właściwie trzy miłe niespodzianki w postaci nowych książek z Wydawnictwa Kobiecego i Prószyński i S-ka. Takie dni to ja lubię :)

Wydawnictwo Kobiece uszczęśliwiło mnie dziś dwoma ciekawymi tytułami, które niedawno ukazały się w sprzedaży.  

Pierwsza z nich to "Przeznaczenie dusz", w której pionier odkrywania tajemnic życia, dr Michael Newton, zabiera czytelnika w fascynującą podróż do centrum duchowego świata. W tej książce zawartych zostało siedemdziesiąt nowych relacji z wędrówek między wcieleniami, które pomagają dostrzec znaczenie tzw. flashbacków i znaków z drugiej strony. Tym razem dr Newton ukazuje m.in. kanały, którymi dusze nawiązują kontakt, znaczenie kolorów aury dla odczytywania ich przesłań, a także terapeutyczną wartość tych wiadomości. [moja recenzja]

Druga propozycja to "Tarot intencyjny", w której autorka przedstawia odwrócenie tradycyjnej metody, której punkt wyjścia stanowi odnalezienie odpowiedzi na zadane pytanie poprzez odczytanie znaczenia karty. W tarocie intencyjnym możesz już na początku świadomie operować odkrytymi kartami, postulując intencje. Opisane techniki i rozkłady zarówno z tradycyjnej, jak i intencyjnej metody odczytywania kart pozwolą ci odkryć, która z nich bardziej odpowiada twoim potrzebom. [moja recenzja]

Kolejna pozycja to najnowsza powieść Olgi Rudnickiej pt.: "To nie mój mąż" z Wydawnictwa Prószyński i S-ka. To dalsze przygody zwariowanej bibliotekarki  Matyldy Dominiczak, która spełnia swoje marzenie i zostaje licencjonowanym prywatnym detektywem. Jej pierwsze zadanie to uwiedzenie męża klientki i udowodnienie jego niewierności. Jednak rzekomy wiarołomca nie daje się skusić wdziękom Matyldy, a w dodatku wkrótce znika bez śladu. Pani detektyw ma czterdzieści osiem godzin, by go odnaleźć, ale klientce trudno się zdecydować, czy wolałaby odzyskać zagubionego małżonka czy też kochanka, który również zaginął. Znalezione nad rzeką zwłoki niezidentyfikowanego mężczyzny łączą drogi Matyldy i dwóch śledczych, Mareckiego oraz Tomczaka. Histeryczna klientka, wymagająca szefowa i roztargniony mąż nie ułatwiają sprawy Matyldzie, a zegar tyka… Na pewno się będzie działo!


4 komentarze:

  1. Cudownie! Nie ma jak nowe książki do przeczytania. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Satysfakcjonującej lektury życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie "To nie mój mąż". Może znajdę dla niej wolną chwile, bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę Rudnickiej z chęcią przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty