30 stycznia 2018

Rozmowy z kartami czyli świat według kart Lenormand


Dziś dotarła do mnie książka, na którą czekałam z niecierpliwością, gdyż dotyczy obszaru moich zainteresowań. Po zajrzeniu do wnętrza ukazała się moim oczom dedykacja z przesłaniem dla mnie od kart. [tutaj moja recenzja]


Poradnik został napisany przez Krystynę Wojnar, która jest doświadczoną lenormandką i tarocistką. Jej spojrzenie na karty daje świeży wgląd w tę dziedzinę kartomancji. Owocem jej wieloletniej pracy i doświadczenia jest książka "Lenormand. Rozmowy z kartami". Poniżej zamieszczam krótką notkę zamieszczoną na okładce, a tutaj moja recenzja.

Książka "Lenormand. Rozmowy z kartami" to must - have dla każdej początkującej  wróżki zauroczonej kartami Lenormand. Autorka krok po kroku wyjaśnia jak zaprzyjaźnić się z kartami, aby współpraca z nimi była satysfakcjonująca i owocna. Książka ta otwiera umysł i oczy wróżącego ucząc go zwracania bacznej uwagi na szczegóły. 



4 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiej książki. Piękna dedykacja :) Oby lektura okazała się przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kart, ale przyznam, że książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna dedykacja. Ja też życzę Ci wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty