20 lutego 2024

Chwalipost - wygrana w granice.pl

 W styczniu wzięłam udział w konkursie na stronie granice.pl, w którym do wygrania była książka pt.: "Estera". I okazało się, że wygrałam!


"Estera. Kobieta pełna siły i godności" to opowieść o  przemianie - od łachmanów do bogactwa, od poniżenia do wywyższenia, od słabego do mocarza. Taka właśnie jest historia Estery, choć kryje się w niej znacznie więcej. Księga biblijna poświęcona tej niezwykłej kobiecie to inspirujące studium działania niewidzialnej ręki Boga, dyskretnie zapełniającej karty dziejów.

Chuck Swindoll przeplata starożytną historię z wnikliwą analizą cnót królowej Estery, takich jak odwaga, godność, mądrość i siła. Pokazuje także, jak te cechy, które ukształtowały i wzmocniły tytułową bohaterkę, mogą stać się naszymi. Estera to kolejny tom bestsellerowej serii poświęconej wielkim życiorysom zaczerpniętym ze Słowa Bożego. Poznajemy w niej mocne i słabe strony bohaterów biblijnych, postaci wielkich, a jednocześnie tak bardzo ludzkich. Pasterze, rybacy, słudzy, samotne wdowy, a nawet nierządnice i drobni złodzieje - zwykli ludzie, a jednak każdy z nich na swój sposób zmienił bieg historii.[źródło: granice.pl]

Mam już jedną książkę opowiadającą o tej bohaterce w książce "Estera. Kobieta, która zmieniła bieg historii", a jej recenzja TUTAJ A teraz będę mogła porównać te dwie opowieści. 


9 komentarzy:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty