22 września 2019

Lęk - nasz wróg czy przyjaciel?

OOBE. Lęk pierwotny
Robert Noble

Już wkrótce ukaże się książka Roberta Noble "Lęk pierwotny". Miałam okazję poznać jego wcześniejsze publikacje "OOBE. Drugie życie poza ciałem" i "OOBE Ścieżka serca" oraz przeprowadzić z nim wywiad TUTAJ 

Dzięki jego najnowszej książce będziecie mogli pokonać swoje ograniczenia i rozpocząć własne eksploracje poza ciałem, jak również zacząć bardziej żyć świadomie w tu i teraz.

Oto fragment:

"Temat lęku przed OOBE jest bardzo delikatny, nie wystarczy po prostu powiedzieć komuś: „nie bój się”, „nic ci nie grozi”, „skoro się boisz, to widocznie OOBE nie jest dla ciebie” itd. Słysząc niektóre dobre rady na forach internetowych czy też ogólnie w Internecie można czasami złapać się za głowę i zawyć z rozpaczy. Właściwie to ciężko jest przekonać drugą osobę do tego, by się nie bała. Można naprowadzić kogoś na odpowiedni tor, ale całą resztę roboty musi wykonać ten, kto się boi. Nasze dobre intencje i rady nie zawsze będą dobrze odbierane, w większości przypadków będą tylko nasilać w drugiej osobie agresję.

Mechanizm tego jest taki, że stan patologiczny związany ze strachem pogłębia się, aż w końcu osoba nim owładnięta budzi się, trzeźwieje, dojrzewa do zmian. Niestety, każda chęć zmiany na lepsze zawsze jest poparta cierpieniem. W końcu jednak dyskomfort staje się nie do wytrzymania i trzeba wziąć sprawy we własne ręce." [moja recenzja]



5 komentarzy:

  1. Dwie książki autora, o których piszesz, właśnie do mnie dotarły. Jestem więc przed ich lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako psycholog jestem bardzo ciekawa podejścia Aurora do tematu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka jest niezwykła :)
    Wszystkie te książki mnie zaciekawiły, lubię takie tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zmagam się ze stanami lękowymi, wiem jak "rady" osób, które nie znają tematu, mogą być uciążliwe. Jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty