11 września 2019

"Gdyby ocean milczał" zapowiedź patronatu

POD PATRONATEM OAZY RECENZJI

24 października 2019 roku nakładem wydawnictwa Psychoskok ukaże się nowa powieść znanej autorki Anny Wysockiej – Kalkowskiej pt.: "Gdyby ocean milczał" pod patronatem Oazy Recenzji.


To powieść o obecności oraz jej braku. O bólu po stracie i radości z odnowy. Marzeniach – ich spełnianiu i niespełnianiu. Tęsknotach i rozczarowaniach. Tolerancji i jej przeciwieństwie. O rozwijaniu skrzydeł – czasami anielskich. 

„Póki szumi ocean – pisze autorka – póki wieje wiatr, póki świeci słońce, póki każdego ranka zaczyna się nowy dzień… wszystko może się zdarzyć”. 

Zdarzył się zamach islamskiego terrorysty nad Sekwaną w Paryżu, który odebrał życie wielu ludziom, bo znaleźli się w złym czasie i w złym miejscu. Matce odebrał córkę, siostrze – siostrę, córce – matkę. I nic już po tragicznej śmierci Isabel/Isabelle nie było takie samo, chociaż dla tych, którzy pozostali, świat się nie skończył.

Anna Wysocka – Kalkowska zadebiutowała w 2014  roku powieścią „Kiedy wiosna nie nadchodzi”  Pozycja została pozytywnie przyjęta przez czytelników, którzy docenili, że autorka zdołała fenomenalnie opisać stany emocjonalne, targające duszą zakochanej kobiety. Kolejne książki miały swoje premiery w 2015 roku - „Moje życie bez ciebie” oraz w 2017 roku - „Taniec z motylami”, któremu miałam przyjemność patronować.

Napisałam wówczas w mojej przedpremierowej recenzji, że autorka dotyka wrażliwych stron ludzkiej duszy, ukazując w swoich opowieściach to, co dla każdego z nas jest ważne. Mam nadzieję, że również w jej  najnowszej książce odnajdę te elementy i przeżyję cudowne chwile z bohaterami tej historii.


14 komentarzy:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty