16 grudnia 2019

"Salvator" czyli Magia zaklęta w sztuce - zapowiedź

Pod patronatem Oazy Recenzji


Kończy się powoli rok 2019 i już za kilkanaście dni powitamy Nowy Rok, a wraz z nim nowości wydawnicze Psychoskoku

Już 16 stycznia 2020 roku ukaże się książka pt.: "Salvator", której mam przyjemność patronować. 

Pan Tomasz Kozłowski, znany z opowiadania "Remedium", zabiera nas w kolejną historię z pogranicza realu i fantasy, z której można dowiedzieć się, jak wielka magia ukryta jest w sztukach plastycznych. Tam autentyczne postaci splatają swoje losy z fikcyjnymi, wydarzenia historyczne mieszają się z wizjami autora.

Tym razem na jaw wychodzi – dosłownie: z piwnicy na światło dzienne – tajemnica związana ze środowiskiem francuskich malarzy kubistów. Pablo Picasso, Georges Braque. Jest i surrealista Marcel Duchamp, i Fernand Leger.

Jest Paryż 1911 roku, rodzi się nowy kierunek w malarstwie – kubizm, są spory wśród artystów, porażki i sukcesy, i w tym klimacie moc uzdrawiania malowidłami wynosi bohatera na szczyty i prowadzi do jego upadku. Finał historii iście z „Porywacza ciał” z 1945 roku.

[moja przedpremierowa recenzja]


2 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty